Hoi Dames, Ik ben bijna 19 weken zwanger, ik heb nog steeds een giga hongergevoel. Als ik niet eet of niet genoeg eet ben ik echt beroerd.. Ik eet 8 boterhammen per dag om maar geen honger te hebben. Maar nog heb ik tussendoor en rond 16 uur erge honger.. Waar ik dus maar aan toegeef aangezien ik anders echt beroerd wordt. Ik probeer dan wel gezonde dingen te pakken als een sultane (jakkes) fuit of een eierkoek.. maar dan nog.. Ook voor ik naar bed ga heb ik ineens grote honger...Daar geef ik meestal niet aan toe en ga gewoon slapen.. Ik wooog voor mijn zwangerschap 98 kilo. Ik at niet veel en wat ik at was gezond, maar zeker geen tussendoortjes. Ik ben nu met 19 weken 7 kilo aangekomen, al denken mensen datik afgevallen ben op sommige plekken.. Herkent iemand dit?? wat moet ik hier mee?? X Lissa
Ik heb het ook bij tijd en wijlen gehad. Vooral wanneer we net op bed lagen. Dan lagen we koud op bed en dan werd ik zo beroerd van de honger. Dan stuurde ik mijn man naar beneden voor een appel of manderijn ofzo. En zodra ik dit op had ging het weer goed. De dagen erna nam ik standaard 2 manderijnen mee naar boven. En ineens had ik er geen last meer van. Het is wel heel vervelend om je daar zo rot door te voelen. Maar neem lekker fruit ipv koekjes oid. Stop sowieso iets in de handtas als je weggaat, of neem eten mee naar bed voor 's avonds of 's ochtends.
haha herkenbaar hoor! ik heb inmiddels 2 kindjes maar ik had ook tijdens de zwangerschappen altijd de hele dag door honger, als ik niet at had ik zo'n weeig gevoel. dus ik zat de hele dag aan de crackers! bij de oudste meer als 20kilo aangekomen, maar was niet te zien, had echt een bolletje als buik en na de bevalling gelijk weer plat. en bij de jongste heb ik me nooit gewogen. dus veel aangekomen [zouden dat die crackers geweest zijn?] maar meteen na de bevalling weer op mijn oude gewicht.
had ik bij de eerste ook en ook nu veel honger... Bij de 1e ging ik van 68kg naar 90kg! en nu ben ik ook 7kg aangekomen tot nu toe... Ik geef er gewoon aan toe anders voel ik me ook echt niet lekker en bij de 1e heb ik alle kg er weer af gekregen en ik hoop maar gewoon dat dat nu ook weer lukt... Ik zou zeggen, geef er aan toe en probeer idd voor gezonde dingen te kiezen, maar maak je er niet te druk over...
Hier ook flink hongerig, eet veel meer dan normaal anders word ik slap. Zolang je zoveel mogelijk gezond blijft eten moet het toch niet zo erg zijn. Ik heb zelf het geluk niet aan te komen ondanks het vele eten.