Ik heb maandagavond/nacht m'n eisprong gehad en sinds zondag weer super verkouden. Gelukkig weinig last ervan. Toen ik gisterochtend wakker werd vermoedde ik een blaasontsteking. Ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en jawel hoor, weer een blaasontsteking. Nu heb ik een kuurtje meegehad en volgens de dokter hebben deze medicijnen geen invloed op een eventuele innesteling/ zwangerschap. Ik zat er wel aan te twijfelen om deze niet te gaan gebruiken maar vorige keer zat het op het randje van een nierbekkenontsteking en dat risico wil ik niet weer lopen. Ik geloof er niet meer in dat het telkens toeval,is. Telkens rond de eisprong grieperig zijn, snot verkouden of net als nu weer een blaasontsteking. Wat kan ik er tegen doen. Meer vitamines slikken? Zo ongezond leef ik toch niet.. En misschien dat jullie me gerust kunnen stellen. Wie heeft dit medicijn Nitrofurantoine wel eens gebruikt rond de innesteling/ prille zwangerschap? De dokter zegt dat het veilig is en op internet lees ik het ook maar toch heb ik even een oppepper nodig!
Geen ervaring met de medicatie maar als het gecontroleerd is, zal het echt kunnen. Ze nemen geen risico! Ik was rond de eisprong (die ik had toen de bevruchting lukte) ook grieperig en ik hoor het vaker.