hoihoi wij zijn bezig geweest voor onze 3e icsi poging deze hebben we bij de laatste echo voor de punctie afgebroken omdat ik niet zo veel eitjes had en ze niet super goed groeide. nu heb ik wel pregnyl gehad 5000 waar ik normaal 10.000 neem bij 10.000 mag je pas na 18 dagen testen. maar wanneer mag je veilig testen bij 5000 pregnyl? hoor het graag, bedankt alvast liefs
5000 IE is na een dag of 8-9 wel uit je lichaam. Ik zou wel wat langer wachten dan dat, testen is dan nog gewoon te vroeg. Maar heb je wel kans op een zwangerschap dan? Waren de follikels volgroeid ten tijde van de Pregnyl?
ik had er 3. 23mm 19mm en 17mm en heel veel kleintjes van 10. dokter zegt normaal stoppen we er dan helemaal mee maar spuit maar 5000 om het nog zo te proberen de kans is klein maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik tel altijd hele dagen. Als je op maandag om 20 u de Pregnyl zet, heb je op dinsdag om 20 u de eerste dag achter de rug. Maar zo precies komt het toch niet? Een zwangerschapstest doen op dag 8-9 na de Pregnyl is toch nog veel te vroeg.
Het is bij iedereen anders. Wij krijgen altijd 5000 pregnyl bij ICSI maar had soms op dag 11 nog een streep en andere keer dag 9. Maar was dan wel 3x zwanger eventjes. Alleen had dan wel een witte test gehad de laatste 2x zodat ik wist dat het geen pregnyl was. Als je verdere vragen hebt facebook me , scheelt dat ik je ken haha