Ik heb maat s dus hoef me niet te schamen voor dikke billen ofzo, maar ik let er op omdat ik t ordinair vind om alles zomaar te showen (expres) te laten zien als een goedkoop iemand
Ik merk wel dat ik soms truitjes aanheb die niet extreem bloot zijn maar dat ik dan naar voren ga hangen om iets te pakken en dat ik dan ook inkijk heb, heb wel maatje DD. Baal er altijd van en dat is de rede dat ik voortaan hemdjes aan heb. Rokjes heb ik zelf een hekel aan maar mijn zus wil daar soms nog wel eens te vrij in zijn en ach als ze dan bij ons zit wil ik wel eens de opmerking maken: zo we kijken weer van Altena naar Calcutta, meestal lachen de mensen er dan om en doet ze haar benen over elkaar.
Ik moet hier zo om lachen, krijg gelijk het beeld van Al bundy voor me. *briljant, veegt de tranen weg* Maar jeetje, ja niet netjes om met een rokje bewust zo gaan zitten, niet vrouwelijk ook. Heb nog nooit een vrouw op die manier hoe jij het verteld, zien zitten ts.
Vind jij dat erg omdat je man anders inkijk heeft bij andere vrouwen? Dat zou voor mij echt geen reden zijn voor jaloezie. Een vrouw dat wijdbeens in een rokje zit... Dat is toch een dieptepunt van sexappeal? Daar hoef je je toch niet druk om te maken? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een vrouw zo zien zitten zoals jij beschrijft. Ik zou mijn lach niet in kunnen houden denk ik. Een mooi decolleté vind ik zeker kunnen, mits passend bij de gelegenheid.
Ik zou willen dat ik wat minder inkijk heb maar met mijn DD's/Fcup is het moeilijk om dat te voorkomen. Hoge tshirts vind ik sowieso niet mooi, maar wat voor iemand met een Bcup bedekkend is is voor mij al een shirt met inkijk.... Rokjes vind ik wel ordi want wijdbeens zitten doe je zelf!
Ik denk dat jullie iemand voor je zien die op een lompe manier met de benen wijd zit ik bedoel eigenlijk iemand die er goed verzorgd uitziet maar er bij gaat zitten van 'kom maar op' ofzo.. op een beetje sletterige manier. haha lastig uit te leggen. Dus niet als een lompe boerin. Maargoed 't is ook niet iets heel ergs maar ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit raar gedrag vinden of zich er aan ergeren.
Ik kan me daar niet druk om maken en ga er al zeker niks van zeggen, moeten ze geheel zelf weten. Maar als het een goede vriendin is, of iemand die dicht bij mij staat waarvan ik weet dat het per ongeluk is dan zal ik subtiel het wel even noemen. Aan de lichaamstaal kan je vaak wel zien of het bewust of onbewust gebeurd. Bij dat laatste ben ik dus niet de beroerdste om iemand te behoeden voor aan afgang. In het andere geval, ze lopen zelf voor l*l