Ik 6 juni, mag dat ook? Moet nog 2 diensten werken, dan verlof! Daarna begin ik pas met aftellen denk ik!
Zijn jullie ook zo dik? Ik krijg dagelijks de vraag/opmerking van: je hoeft toch niet lang meer zeker? Eh, jawel, nog 8 weken. Ja ik weet dat ik dik ben... Zeg ik dan maar. Maar je wordt er echt wel gek van!
Vandaag toevallig controle gehad en madam ligt inderdaad in onvolkomen stuit en is al bezig met indalen met haar billen Dus ze moet opschieten haha!
Jaa ik! 14-6! En tegen mij zeggen ze ook allemaal wwt een grote buik Kaar volgens de vk loopt debaby gewoon keurig volgend schema Hier nog 5 dagen werken en dan verlof!
Oja en bij mij ligt ze al heleaal keug, met dr hoofdje tegen mn b Laas Hopelijk blijft ze zo liggen... Vk zei dat dit ideaal was!
Ja! 16 juni, gister mn suprise babyshower gehad en ben nu wel echt aan t aftellen, wil haar zo graag in mijn armen hebben. Hier schrikken mensen juist als ze horen dat ik nog maar 9 weekjes hoef.. Klein buikje zeggen ze dan.. Nou ik voel me echt dik & fatsig
Hier ligt madame ook stuit, hoop heel erg dat ze nog draait. De verwachting is hier wel een flinke baby, volgens de groeiecho wordt ze zo'n 9 pond geschat bij 40 weken. Met 34 weken krijg ik weer een groeiecho om te kijken of ze zo doorgegroeid is. Ik voel me ook erg dik, hoop dat m'n buik nu stopt met groeien tot de bevalling...
Mwaa klaar.. Wat is klaar haha! Ik kijk er heel erg naar uit onze kleine meid te ontmoeten maar ik hoop wel dat m'n flamoes deze keer wat beter bespaard word hahaha
Haha idd kan je er ooit echt klaar voor zijn😳 Hoop dit keer op een wat makkelijkere bevalling 😜 Weten jullie al of jongentje of meisje word? Hier krijgen we een meisje 😍