We hebben al enige jaren een ANWB bolderkar. Goede kwaliteit wagen, maar de wieltjes zijn minder. De rubberen laag is eraf gesleten. ANWB gebeld, deze gaf aan dit type niet meer te verkopen. En dat ik maar op een bolderkar website moest kijken. Daar waren alleen maar luchtbandjes te vinden. Op advies naar de fietsenmaker geweest met de bolderkar. Hij kon ook niets betekenen. Moest mijn mooie bolder dan naar het grofvuil? Ik heb urenlang plaatjes van wieltjes gekeken op google. Andere merken hebben ook dezefde wieltjes. Zoals Kruidvat, Froyak (bij action verkocht) bij Bol.com zie je er ook een flink aantal met dezelfde wieltjes. Maar waar vind je die los? Bij Hornbach hebben ze een ruim assortiment wieltjes. Maar uiteindelijk kwam ik online uit op grasmaaier wieltjes! Als je zoekt op grasmaaier wieltjes (let op de diameter) of ratioparts 175mm kom je bij de juiste wieltjes uit. Die laatste heb ik bij Amazon besteld. Even de oude eraf slijpen (zit geklonken). Dan een draadeinde met een bout erin. En klaar is je inklapbare bolderkar weer. Voor jaren (pretpark, dierentuin) plezier! Ik hoop dat andere met ook een inklapbare bolderkar hier iets aan hebben. en sorry voor mijn lange verhaal..