HOI, effe een vraagje, ik ben aangestoken door onze kleine meid, tenminste dat denk ik, ik heb precies hetzelfde als zij, verkouden, hoesten, snotneus, ontstoken ogen, maar kan ik haar nu weer met mijn verkoudheid aansteken? Ik probeer niet in haar buurt te hoesten, mijn handen extra vaak te wassen, neus snuiten in papieren zakdoek. Hoe doen jullie dat als jullie verkouden zijn? Eigenlijk kan een mamma niet ziek zijn he? henriette
Als jij het van haar hebt gekregen, dan kun je haar volgens mij niet aansteken. Het gaat immers om hetzelfde soort virus. Als jij het van iemand anders hebt gekregen, dan kan het gaan om een variant en kun je haar wel weer aansteken (als zij die variant niet heeft gehad). Tja, wat ik doe als ik ziek ben. Ligt eraan hoe erg. Als het echt overgeven etc is, dan blijft mijn vriend thuis. Als het niet zo erg is, dan toch maar gewoon Thijmen verzorgen. Maar dan is het spelen minder "leuk". En dan ga ik soms met hem op bed spelen oid (kan ik lekker liggen ). Oh ja, en zo veel mogelijk gewoon laten liggen. Alles wat niet hoeft ook niet doen. Het is ook belangrijk dat je zelf weer wat beter wordt!