And i love it!! Heerlijk de vrijheid om te doen en laten wat ik wil.. Geen verantwoording af hoeven leggen.. Geniet nu van elke dag ❤️ Word een super jaar 😊 Wou het even kwijt 😄 Love my life.
Klinkt alsof je in een relatie zat waar je je gevangen voelde. Heerlijk gevoel dan om weer vrijheid te hebben.
Klopt, ben nog niet zo lang vrijgezel indd een ongezonde relatie..lang verhaal. Ben blij dat ik voor mezelf en mijn jongens gekozen heb 😊
Ik ben gek op mijn vriend maar ik kan mij voorstellen dat je sommige kerels beter kwijt dan rijk bent, fijn dat je die van jou dan kwijt bent en voor jezelf gekozen hebt !
Haha heerlijk,ken het gevoel!! Bij mij heeft het 2 jaar geduurd voordat ik weer ging daten! Geniet er van!
Hmmm, soms... !!! Ik vond het single zijn ook echt heerlijk. Het was voor mij echt een overgang om weer in een relatie te zitten. Soms vind ik het nog steeds jammer wat betreft bepaalde aspecten - maar toch. Mocht ik ooit weer eens single zijn, weet ik zeker dat ik er weer intens van ga genieten. Niet dat ik mijn kerel beu ben ofzo; dat bedoel ik er niet mee. Maar toch, de vrijheid en het geen rekening hoeven houden met anderen trekt me wel aan. "Ik ga niet naar de bios als jij niet gaat"... Als ik om 22:30 naar bed wil, ga ik naar bed. Geen 'nu al?'. Of als ik wil gamen na mijn kinds bedtijd, ga ik gewoon gamen op de pc - nu zit hij er al op (is meestal zo). Gewoon een keer een boterham of een soepje eten 's avonds in plaats van koken - 'dat is geen echte maaltijd, blablabla'... Lijkt me heerlijk !