inknippen/ in scheuren

Discussie in 'De bevalling' gestart door cristel1986, 16 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik weet hier doen ze dat wel je krijgt kleine prikjes rond om die je niet eens voelt en dan gaan ze hechten

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja klopt, hier ook Cristel, maar zoals bij mijn schoonzusje zeiden ze dat het zo weinig steekjes zouden zijn dat dat minder pijn zou doen als de verdoving.
    En t deed ook geen pijn zei ze.
    Ik zou me al helemaal aanspannen bij het idee dat ik niet verdoofd ben.
    De prikjes zullen best wel meevallen, denk ik, want ze hebben bij mij toch pas het tussenschotje weggehaald en toen voelde ik de spuiten bijna niet!

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    bij mij hebben ze het we verdoofd, gelukkig..
    de eerste prik met de naald voelde ik, toen zei ze, oh dan wacht ik nog even want dan is de verdoving nog niet goed ingewerkt.. na een minuutje wachten voelde ik er toen niks meer van.

4. bbj

bbj Lid

2 jul 2006
    8
    0
    0
    Assen
    Ik ben tijdens mijn vorige bevalling ingeknipt. Van de knip voelde ik helemaal niks, dacht zelfs na de bevalling dat ik niet ingeknipt/gescheurd was. Nadien viel me best mee. Ik was wel erg gezwollen van onderen maar gewoon bovenop gaan zitten en bij het plassen veel spoelen met water, ging best goed. Nog een idee wat bij mij geholpen heeft is het slikken van Arnika (tegen kneuzingen e.d.). Te krijgen bij de drogist. Ik heb het nu ook weer gehaald. Succes!

Deel Deze Pagina