Ik heb ook een knip gehad. Van het inknippen zelf niets gevoeld. Verdoven en knippen deden ze in een perswee. Direct daarna is mijn dochter geboren! Het hechten was wel even pijnlijk, voor het hechten had ik geen extra verdoving gekregen. Extra verdoven was volgens de VK pijnlijker dan het hechten zelf. Maar had mijn dochter bij me en dat was lekker wat afleiding . Het hechten was grotendeels onderhuids gedaan met oplosbare hechtingen. Volgens mijn kraamhulp was het supernetjes gehecht. Heb alleen last gehad van een flinke blauwe plek en het knoopje van de hechting. Voor die blauwe plek heb ik toen op aanraden van de kraamhulp arniflor vallen en stoten zalf gebruikt en dat werkte super. Blauwe plek was zo verdwenen!
Knip heb ik helemaaaaaal niets van gemerkt haha het hechten deed ook geen zeer maar het genezen wel...de hechtingen 'trokken' heel erg en ik kon geen 15 minuten achter elkaar lopen erdoor....gelukkig heeft de vk de hechtingen eruit kunnen knippen zodat het genas zonder hechtingen erin
Ik was ingeknipt bij de tweede. Heb er niks van gevoeld en het hechten heeft ze ook super gedaan. Bij de eerste was ik gescheurd, dat voelde ik wel en het hechten was ook niet netjes gedaan. Heb er nog lang last van gehad. Dus voor mij liever een knip.