Hoi meiden, heb een inknippingen gehad, en daarna gehecht , maar doet nog zeer, trekt erg , alleen als ik er weer zalf op doet het iets minder zeer, wie heeft dat ook gehad en wat gaan ze dan doen dat het niet meer zo trekt denk zelf ook te strak gehecht misschien? Zou graag willen weten van een ervarende wat ze dan gaan doen????? Ga morgen bellen voor gynacoloog, ik wordt er zo moe van die zeurende trek pijn , ppf moest ik effe kwijt , hopenlijk gaat het goed komen gr jmm
Nou meid, geloof me, het kan nog wel langer zeer doen en gevoelig zijn. Het is een behoorlijke wond en je kan niet verwachten dat het in 2 maanden volledig genezen/gevoelloos is. Je loopt, gaat zitten etc, dat heeft allemaal invloed. Snij eens flink in je hand met hechtingen. Dat is ook niet 123 over Mijn hechtingen zijn 3 dagen na de bevalling losgelaten en hier moest het van binnenuit genezen. Ik heb na een dag werken (8 uur staan) nog steeds wel eens dat ik denk van : oeh ik voel m'n knip. En een knip is nog altijd 10x beter dan heerlijk uitscheuren
Ik heb inderdaad ook dat als ik druk ben geweest de hele dag dat ik hem nog voel. Maar verder als ik het aanraak doet het geen pijn meer. Ik ga altijd even liggen als ik er last van heb. Dat helpt wel.
had gynacoloog gebeld en die zei dat je beter naar huisarst kunt gaan , dan ben je sneller geholpen , dus naar huisarts gegaan, want het was echt niet fijn meer en bleek een ontsteking te zijn , heb nu een zalfje en moet 2 weken smeren , hopenlijk werkt het ?? grjmm