tja eerste menstruatie ben het nog niet het is nu ongeveer bijna 2 maanden geleden (8weken dus) ??? zal ik nog mentruatie krijgen hoop het wel hoor , !!! En kan je al zien op een stripje of je al zwanger bent ??? gr jmm
Het is bij iedereen anders...ik ben 6 weken geleden bevallen ook nog niets. Volgens mij maakt het ook uit of je borstvoeding geeft of niet.
Ik was na 9 wkn nog niet ongesteld, ben maar met de pil begonnen..Nu zal ik dus over 2 weken weer gaan menstrueren. (ik had toen ik stopte met de pil ook cyclussen varierend van 90 tot 35 dagen). Dus tsja ik ga er niet op zitten wachten..
oke stelt me al weer een beetje gerust ! heb dan ook nog steeds last van die inknipping wat duurt dat ook lang zeg! heb hiervoor een keizersnee gehad moet zeggen dat ik dat wel wat aangenamer vondt , maarja ieder voor zich!
Als je borstvoeding geeft, kan het je menstruatie uitstellen. Let wel op: je kunt gewoon weer zwanger raken ook al wordt je niet ongesteld!!
Ik heb na de bevalling maar 2 weken gevloeid en 2 weken er op was ik alweer ongesteld. Heb trouwens geen BV gegeven
Pas na ruim drie maanden weer ongesteld geworden en dat met volledige flesvoeding. Had de huisarts en Gyn al gebeld en een test gedaan
20 dagen na de bevalling, toen begonnen met de pil en tijdens week 2 van de pil kwam de menstruatie weer opzetten.... super irritant
Met FV al na ruim 4 weken om vervolgens pas na 8 weken weer een menstruatie te krijgen. Cyclus duurt nu korter en is juist minder heftig dan voor de bevalling.
na 13 weken....Ik heb 4,5 week volledig BV gegeven en daarna op FV overgegaan. Afgelopen vrijdag dus voor het eerst weer. Nou ik weet meteen waarom ik het niet miste....pfff