Blijft leuk. Hier Flemming met Verleden Tijd! Ik blijf een zwak voor die naam houden overigens. Stond op lijstje voor jongens-L maarja. L was een meid
Jeroen Schipper - Groentesoep En dan eindeloos de zin: 'Heb je verdriet, of ging de snoepwinkel failliet, snijd en hak dan wat je pakken kan'
'Dance dance dance with my hands hands hands .. '(dankzij zoon die het hele dagen zingt) Lady Gaga - Bloody Mary dus
Baby shark... thx facebook met je meme over longen geven je zuurstof, hart pompt je bloed en nieren filteren terwijl het hersen plaatje gewoon baby shark had staan haha
geef mij maar amsterdam. Vraag me niet waarom; hoor het enkel bij het wereld kerstcircus in Carré. Heerlijk als ik daar ben, verder totaal niet mijn smaak.
Kom op ga je mee. Kleuter zong vanmiddag het, stap voor stap voor stap voor stap... onder het wandelen
"Want jij geeft mij die high, adrenaline. Geef mij je medicijn, wil meer van je love" Van mijn dochter haar dansles
Stay with me - Sam Smith …won’t you… STAAHAYAAYYY with. me. … cause. you. AaAAAAALLL i need. THIS AINT LOVE ITS CLEAR TO MEEEE!!! Kinderen krijgen een hartverzakking al elke keer als ik uithaal Sorrie
'I am your mother, you listen to me'. En dit zinnetje constant achter elkaar want de rest ken ik niet Nummer van Meghan Trainor. Op insta voorbij zien komen en sindsdien in mijn hoofd
Ik heb continu het liedje in m’n hoofd dat Ies had geleerd voor Moederdag in groep 2. Het is zó schattig. Maar tegenwoordig, als ik de eerste toon inzet, slaan ze hun handen voor hun oren en rennen weg Goed, ik schreeuw ook wel een beetje, maar hee, toen Ies het leerde zong ze het ook de hele dag (tot ik er gek van werd) en moest ik het ook mooi vinden hè
Doen ze hier ook ja .. cultuurbarbaren zojuist: Ik: …won’t you… 3 jarige: non maman! Ik: STAAAAAYYYY- 3yo: nooonn!! Ik: with. me. 3yo: …. Ik: THIS AINT LOVEEEE- 3yo: NEEEEEEE!!! Ik: wat nou? Mag ik niet zingen? 3yo: nou nee *doet wijsvingertje voor zijn mond*
Pink Aerosmith. Ik word dagelijks wakker met een liedje in mijn hoofd. Soms ebt het weg, soms is deze de hele dag prominent aanwezig en draait op de achtergrond door mijn gedachten heen. Vaak 1 zin, continu op repeat. Dus nu PINK, it was love at first sight... (ik houd helemaal niet van roze , nog erger)