Arghhh! Word niet goed van de vele mails die dagelijks in mijn inbox komen betreffende dat er is gereageerd op een bericht aldaar ed. Dit geld ook voor Hyves, vreselijk irritant! Weet iemand hoe ik dit moet uitschakelen?
rechtsboven in naar accountinstellingen. Links zie je dan staan: meldingen. Hier kan je aangeven waar je meldingen van wilt ontvangen (staat rechts zo'n optie) Hyves heeft dit ook bij de accountinstellingen maar daar ben ik geen lid meer van dus kan ik niet voor je nakijken
Ik kreeg vandaag voor het eerste via facebook ook een bericht over die gekke actie waaraan ik niet mee wil doen, over borstkanker. Bijvoorbeeld: "Ik ga voor 5 maanden naar Miami." Dat slaat nergens op. Maar naast dat ik dat bericht kreeg, dat ik al irritant vond, kreeg ik ook nog alle reacties die daarop volgden. Op een gegeven moment zag ik staan dat verscheidene mensen "het gesprek verlaten hadden". Dus dat is wat je aan kan klikken. Rechts boven zie je staan: 'berichten', daarnaast 'acties' met een sterretje ervoor. En in het rijtje bij acties staat: "verlaat gesprek' en dat heeft geholpen, ik krijg geen meldingen meer van die berichtjes. Is dat wat je bedoeld?
ff googelen.. ik heb het laatst ook gedaan en heb alle vakjes die je kunt aan en uitvinken uit gezet...