Jaja nog zonder bericht. Ik krijg net een sms van mijn bank (krijg ik altijd als er een bedrag gestort wordt) INKOMSTENBELASTING IS GESTORT!
Ja inderdaad! Zat al te berekenen hoe rond te komen tot mijn salaris. Had ivm overstap naar een andere energiemaatschappij een rekening van 450 extra. Dus hoef niet meer te overleven maar wordt weer gewoon leven
Jeetje wat snel! Maar super fijn hoor!! Ook gekregen voordat je bericht van de belasting hierover hebt ontvangen? Hoop dat het bij ons ook zo snel gaat!
Zooo, das snel! Zou ik ook wel willen, maar ben bang dat ik nog een tijdje geduld moet hebben! Mijn vriend heeft overigens wel al op 1 maart aangifte gedaan! Dus wie weet komt dat van hem ook wel binnenkort!
ik stalk mijn postbode met zn blauwe jas nog net niet maar zit wel elke keer op puntje van mn stoel als ik ze hier voorbij zie lopen. helaas lopen ze áltijd alleen maar voorbij, nooit naar mijn voordeur
Aaah das snel! Wij krijgen een vrij groot bedrag terug dus ik kan ook haast niet wachten! Zodra het er is kunnen we onze voor en achtertuin helemaal gaan doen dus kom maar op 😁
Oohh dat is lekker snel! Kan ook niet wachten! Verwacht ook een leuk bedragje terug 😊 Kom maar op!
Ik zag net de postbode met een blauwe brief naar de buren lopen en ze was net bij mij geweest dus ik sprinten naar de deur en idd blauwe brief.... MAAR er stond op: aan de huurders van dit pand en dan ons adres.... nou toen wist ik al genoeg Toen straks gebeld met de vraag of het uberhaupt wel binnen was gekomen en dat was zo maar durfde niet te vragen of er iets bekend was omdat ik van te voren een bandje te horen had gekregen dat je daar niet om moest vragen Ik kan het ook wel goed gebruiken.... en hoop echt dat het er snel is. Nu zag ik net op de site van de belasting dienst dat mijn rekening nummer niet bekend zou zijn??? Dus heb het maar snel even ingevuld.. wel vreemd want ik krijg van 2015 nu maandelijks een bedrag gestort en de toeslagen krijg ik ook gewoon gestort..
Vorig jaar had ik het de 2e week van mei al. Hopelijk krijgen we het nu weer zo vroeg maar zal wel niet:/