mamma zijn en fulltime werk

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lisababy, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisababy

Lisababy Lid

7 nov 2016
    31
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu bijna 10 maanden oud. Sinds 3 maanden heb ik een fulltime baan. Ik dacht dat kan wel aangezien mijn man in diensten werkt.hij is veel thuis en als hij niet thuis is gaat mijn zoontje soms naar opvang en soms naar opa en oma. Nu is het zo dat ik me ontzettend schuldig voel tegenover mijn kleintje. Ik ben 5 dagen 8 uur weg met reistijd zelfs 10 uur werk namelijk ook een stuk van huis af 3 kwartier reistijd enkele reis en in de weekenden ben ik thuis.

Kent iemand dat gevoel?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ken het gevoel wel een beetje, al werk ik maar 3 dagen. Het komt met vlagen. Soms zou ik meer thuis willen zijn, en soms geniet ik volop van mijn baan. Maar wat ze zeggen is waar. Ze zijn maar 1x klein. En als je schuldgevoel de boventoon gaat voeren, is het tijd om even goed na te denken wat je echt wilt.

3. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Ik werk 4 dagen en herken je gevoel. Zeker nu ik door drukte veel extra werk en mijn dochter soms maar even zie op een dag. Ik mis veel en voel me ook echt tekort schieten. In het weekend ben ik zoveel mogelijk bij haar om te spelen maar ook dan moeten er soms andere dingen zoals boodschappen of bezoekjes aan familie. Momenteel ben ik zwanger en ik overweeg om na mijn verlof 3 dagen te gaan werken. Al dan niet bij een andere werkgever. Net wat er mogelijk is.

Deel Deze Pagina