Kan ik dit invriezen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ga van de week macaroni maken en daar doe ik altijd blikboterhamworst in. Nu vind ik zo'n heel blik altijd teveel dus gooi ik altijd wat weg. Dat vind ik zonde. Kan ik niet gewoon de helft invriezen voor de volgende keer dat ik macaroni ga maken?

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Als ik jou was zal ik het gewoon proberen.. Gewoon in zn zakkie doen en ff testen de volgende keer!
    Wij vriezen vleeswaren altijd in dus volgens mij moet dit kunnen!

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Lijkt mij geen probleem, ik zou het alleen niet invriezen in het blikje zelf, want dan denk ik dat je worst wel eens blikkerig kan smaken na het ontdooien.

Wat je ook kan doen: gewoon dubbele portie macaroni maken en dat invriezen. Scheelt je ook weer tijd met in de keuken staan.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Zo'n grote pan heb ik niet haha. En zoveel ruimte in de vriezer ook niet. Er gaat altijd al een halve pan de vriezer in.

Ik ga de boterhamworst uit blik in een zakje doen. Thanks!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou het gelijk in stukjes snijden en dan in de vriezer doen kun je het de volgende keer zo in de pan gooien

6. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het pasgeleden ook voor het eerst gedaan (gewoon in z'n geheel ingevroren) en toen ik het weer nodig had die ochtend uit de vriezer gehaald. Ging prima!

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik zou ook vast vblokjes maken en dan invriezen.

Deel Deze Pagina