Ik ben op zoek naar een HELE MOOIE zaal voor een bruiloft ergens in nederland of belgie! Weten jullie er een? Er zijn er zo veel ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. misschien hebben jullie suggesties. Het is vooral belangrijk dat de zaal er mooi uitziet en het zou handig zijn als er een keukentje bij is.
In het zuiden als "Limburg". Dan kan ik je zaal Frijns in Simpelveld voorstellen. Wij hebben daar ons feest gehad en het was prachtig. Liefs Hope
Wij hebben ons feest gehouden in de blauwe hand in Wanneperveen. Vlak bij Meppel. De zaal was gewoon mooi. Het personeel is super (Bij ons was het meer dan 30 graden en het personeel bleef vriendelijk en om de 5 minuten had iedereen een nieuw glas drinken, dus ze bleven rennen) en je krijgt echt waar voor je geld. Ook kun je al je wensen wat betreft het feest met ze doorbespreken. Als je er meer over wilt weten stuur dan even een pb'tje, dan zal ik mijn ervaringen en eventueel foto's om de sfeer te proeven, met je delen. http://www.blauwe-hand.nl/php/body.php? ... ntent_home
het ziet er erg goed en sfeervol uit Maar ik zoek eigenlijk een grote zaal met keuken. We willen drank en eten zelf doen en veel plaats hebben voor dansen
Dan wordt het lastig ben ik bang. De meeste zalen worden verhuurd, zonder keuken. Of minder mooie zalen met keuken, denk aan clubgebouwen, zoals ijsvereniging ofzo. Maar én een mooie zaal én een keuken... Ik heb geen idee!
In hellendoorn zit een hotel wat ook trouwlocatie was. Weet niet of dat nog zo is. Huis eerbeek ofzo is ook bijzonder mooi. Wij zijn getrouwd op de essenburgh in Hierden. Ook mooi, maar wel klein hoor.