zit wat in idd En idd je draagt al bij idd er zijn ook een hoop risico's en een eigen zaak betekent geen 9 tot 5 werk en daardoor moet je dus ook vaak veel inleveren. Ik vind ook niet dat je je moet schamen als je veel verdiend, ten eerste heb je het aan jezelf te danken (goede opleiding, veel werken en soms een beetje mazzel kan geen kwaad natuurlijk)
Groot gelijk! vriendlief verstopt hier wel eens de internetkabel zodat ik eindelijk eens op de bank kom hangen
ja ik zou daar helemaal gek van worden, ik herken het van mijn vader, wij hebben thuis ook verschillende BV's die ik samen met mijn vader heb opgezet en die is echt elke 5 seconden aan de foon, een gesprek moet soms echt in 100 delen verteld worden, soms pak ik dan even de telefoon en zet hem even uit omdat ik gek ervan word alhoewel ik hem ook wel eens weg heb gesmeten omdat ie (mijn vader) hem weer wilde opnemen
Jaa jij was daar vrijwilliger ofzo he? Ik heb er daar 2 financieel geadopteerd inderdaad. Vond ze allemaal zo "schattig" dat we er onmogelijk 1 konden kiezen, daarom heeft vriendlief er 1 gekozen en ik 1
werken en een kind, lees net me stukje terug en was idd een beetje raar geformuleerd, maar ik bedoel.. er zijn mensen die er voor kiezen om " thuis" te blijven bij hun kind of om stukken minder te gaan werken.. ik ben overdag minder gaan werken maar savonds meer.. en op die manier zit ik 4 dagen per week thuis bij mijn kind en werk ik ook nog fulltime.
Ik vind het eerlijk gezegd niet een hele respectvolle reactie want volgens mij heb ik gezegd dat dat heel persoonlijk is, en dat ik om die reden niet heel veel geld zou willen hebben. Je mag dus prima van je eigen geld genieten hoor, ga je gang
aahhh, nu snap ik hem wel en ja dat is dan waarschijnlijk weer het voordeel van een eigen bedrijf dat je een beetje zelf je tijd kunt indelen..
ach zo heeft alles zijn voor en nadelen, dat bedoelde ik aan te geven ik heb tot in de 38ste week van de zwangerschap gewerkt en ben 4 weken na de bevalling weer begonnen.. dus totaal 6 weken thuis geweest.. dat zijn dan weer de nadelen..
ja dat is idd het nadeel bij onze zoon heb ik gewerkt tot 1 dag voor de inleiding (met 38 weken) en na amper 2 weken zat ik alweer bij ons op kantoor, maar dat was alleen omdat ik eerder niet goed kon zitten en lopen vanwege totaalruptuur anders had ik er al eerder gezeten, helemaal gestoord natuurlijk! Bij onze dochter heb ik dat wel anders aangepakt maar dat kon gelukkig toen ook (betere vervanging gevonden hihi)
Ik weet trouwens nog dat ik iemand sprak en hij vroeg hoe het ging en ik zeg "oh ik ga morgen bevallen, leuk he?" hij helemaal verward aan de telefoon en zeker toen ik hem amper 2 weken later aan de telefoon had, toen viel zijn kaak helemaal op de grond, en waar is de kleine dan? Die ligt hier naast me, wil je hem even hebben, toen lag ie in een scheur LOL, gelukkig hebben mannen goede humor wat dat betreft..
Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met 4 liter bloed verlies, anders was ik ook al veel eerder weer aan het werk geweest
Ja klopt inderdaad! Wat leuk dat jullie het hebben gedaan. En inderdaad is het moeilijk te weerstaan he! Maar het wordt echt goed besteed hoor! Dat heb ik zelf ter plekke gezien, het doet echt zo veel goeds!
Heb veel positieve reacties gelezen op internet en we vonden dit een goede organisatie, dus helemaal super dat je me ge pbt had!
Ik zei het niet als wedstrijdje hoor In het ziekenhuis je kraamtijd doorbrengen is niet leuk, weet je wat zo'n raar gezicht was onze zoon was bijna 9 pond en die lag in de couveuse naast al die popjes van 4/5 pond, vond ik zo apart om te zien, hier "helaas" ook 3 dagen ziekenhuis voor allebei, is geen bal aan maar aan de andere kant het was wel verplicht rust aangezien ik daar wel eens moeite mee had was dat wel verstandig Bij mijn dochter was het echt hemels geloof 6 weken van te voren gestopt en toen heb ik gezegd dat ik niet meer terugkwam haha, ik vond het heeeeeerlijk bij de kindjes thuis en het was ook nodig voor onze zoon dus de keuze was dan makkelijk. Ik had opeens zoiets van WAAR BEN IK MEE BEZIG? Lekker belangrijk dat kl*te werk ik genoot zo thuis en voelde me ook 100 keer beter (ben chronisch ziek) dus keuze was uiteindelijk makkelijk maar manlief heeft nog wel een eigen zaak, ik doe alleen de administratie..
haha nee ik bedoelde ook geen wedstrijdje, sorry als het zo over kwam.. inderdaad verplichte rust is erg goed, mijn hb was nog maar 2,3 dus had het ook wel nodig.. met hb van 4.6 was ik weer aan het werk..achteraf denk ik ook wel eens, ppff moest dat nou agja verantwoordelijkheids gevoel voor je onderneming noemen ze dat he?
haha ken het gevoel.. Ik ben chronisch ziek dus mijn HB is nu gelukkig rond de 7 (is voor mij heel hoog) maar zonder mijn spuiten B12 was het steeds rond de 3 dus ik kan me helemaal voorstellen hoe slap je je hebt gevoeld, nie leuk nie
nou mensen verwachtte toen dat ik me zo slap voelde, (wat dus niet zo was naar mijn idee) ik vroeg ook een dag na de bevalling of ik aub even een frisse neus mocht halen buiten en stond al naast me bed.. overal kwamen doktors vandaan om te kijken hoe het kon dat ik alweer op me benen stond.. mocht dus ook echt niet naar buiten, de dag er na weer gesmeekt en toen mocht ik dan wel maar wel als ik accepteerde dat ik in een rolstoel ging