Kinderschoenen winkel omgeving Dordrecht/Rotterdam/Breda?

Discussie in 'De lounge' gestart door caromama, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij kochten voor onze kids altijd kinderschoenen bij een kinderschoenenwinkel in Oosterhout. Prima service, heel veel keuze en redelijk betaalbaar. (ca. €70). Maar helaas is dat zaakje ermee gestopt. Weet iemand een andere goede kinderschoenenwinkel? Ik woon in Dordrecht, maar vindt het geen probleem een stukje te rijden richting Rotterdam, Breda of Roosendaal.

Het gaat mij vooral om de keuze en de service. Ik kan ook wel naar de Nelson of Dolcis gaan hier in de stad, maar daar hebben ze drie paar in haar maat en meten snappen ze niet! :(

Alvast bedankt!

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks voor de tip Chill! Ik kan daar na het werk wel een keer langs rijden om te kijken. Als ze wat naar mijn smaak hebben rij ik er een keertje met de kids heen!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja, ze hebben daar echt veel keuze, en ook veel merken, shoesme, devolab e.d. en super goeie service (en je kan je auto meestal gewoon voor de deur kwijt :p)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    In crabbehof zit ook een goede schoenenwinkel, vind ik dan.
    Nemen de tijd voor je, meten goed, en zitten wel rond die prijs (70 euro).
    Wittekamp en Broos schoencomfort volgens mij.

6. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Ik ga altijd naar De gelaarsde kat in Ridderkerk. Goede service, leuk voor de kids en veel keuze. Ze hebben volgens mij ook een website.

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    De Roos in Klundert!
    Daar worden de voetjes op twee manieren opgemeten en goed naar de stand van de voeten gekeken.
    Ze hebben merken voor smalle, brede, scheve enz voeten.
    Prima service!

Ook hebben ze leuke schoenen voor volwassenen.

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks voor alle tips. Ik denk dat we van de week even op pad gaan. Die in Ridderkerk is het dichtst bij, dus die gaan we eerst eens proberen!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De Laat schoenen in Oosterhout heeft meestal een hele leuke inkoop in kinderschoenen.

En is wel iets verder weg maar heeft ook hele leuke schoenen voor kinderen: Zwart schoenen. Ze hebben een zaak in Leerdam en in Gorichem.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Inderdaad, De Laat in Oosterhout.

Verder zit Vermeulen in Dongen, die heeft ook leuke collecties, maar een beetje ouderwetse winkel, maar wel gemiddeld 10 euro per paar goedkoper.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    s inderdaad een ouderwetse winkel, maar dat klopt ook, zit.\was vroeger nl nog in een oude schoenenfabriek. Hebben wel goede service, maar op bv. woensdagmiddag is het er altijd erg druk. Ik vermoed trouwens dat er winkels zijn met meer keus.
    Zelf haal ik de meeste kinderschoenen of bij vermeulen of bij het Looperke in Dongen, die hebben ook goede schoenen en service.

13. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
  14. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Houdoe in de stad in breda is een outlet winkel super leuk heb daar leren schoentjes voor mijn zoontje voor 15 euro per paar

Deel Deze Pagina