Hier nog geen brief gehad maar volgens aangifte programma krijg ik hoop terug en ml niks. Dat was de beste verdeling. overigens krijgen we per maand al de hypotheek rente aftrek
Maar dit is dan toch verrekend met de definitieve aanslag voor 2014? Ik ga er even voor gemak vanuit dat wat ik heb ingediend ook redelijk klopt en dat die nieuwe regels/verrekeningen zijn meegenomen. Ik dacht even dat er weer nieuwe zaken waren ...
Wij krijgen terug, althans, manlief moet 76,- en ik krijg 1795,- terug. Dus ruim 1700,- terug. Het is wel minder dan vorige jaren, zo'n 200,- ongeveer.
Dat is ook zo maar die uren komen echt uit november/ december dus dat werkt dan ook niet. Je kan maar beter netjes binnen de pas blijven lopen want anders mag je alles naar de belasting brengen.
Wij krijgen net als elk jaar weer een flink bedragje terug, ik doe de hypotheekrente bewust per jaar. Van de week ngo leuke meevaller. Een van de jaren krijgen we nog kgb en zorgtoeslag extra betaald, erg lekker want van het jaar ervoor moesten we wat bijbetalen.
Hier kreeg manlief andere jaren niets terug, maar hoefde ook nooit te betalen. Dit jaar moet hij opeens wel een aardig bedrag terug betalen. Er is verder niets aan onze situatie veranderd. Ik krijg sowieso terug als thuisblijfmoeder.
Ik zou een bedrag terug krijgen en mijn man moest terugbetalen. Het is verrekend en daardoor krijgen wij niets en hoeven we niet bij te betalen. vind het wel goed zo.
Ja natuurlijk is dat meegenomen in de berekening van nu...maar doordat er dus veranderingen waren eerder is er bij hogere inkomens dus een verschil...en die kun je merken vanaf 56.000 euro ( of andere inkomens die bijvoorbeeld een bonus hadden) Maar het staat wel in het artikel hoe het verder zit.
We krijgen terug dankzij de aftrekposten van mijn opleiding en promotie, anders moesten we bijbetalen. (Krijgen al via voorlopige teruggaaf wat standaard dingen terug) Terwijl we allebei een aanpassing van de uren hebben gehad, wat meestal terugkrijgen betekent. Ik vond t ook erg tegenvallen.
Tsja wij hebben het laten doen en krijgen in totaal 4000 euro terug. Mooi extraatje, maar we rekenen er niet elk jaar op.
Wij krijgen beide terug. Mijn man een beetje En ik een boel. Nu hebben we het nog zelf gedaan. Maar volgend jaar laten we het doen ivm mijn man zijn bedrijf.
Ik krijg 250 terug over 2014. Zelf de aangifte ingevuld. Volgens mij wel goed gegaan. Ik kan het wel gelijk weer terugstorten, want ik moet een soortgelijk bedrag terugbetalen voor KOT 2013. Nou ja, ben blij dat ik dat in één keer kan betalen.
Wij krijgen 1900 terug excl hypotheekrente aftrek, dit krijgen we al maandelijks. Laten het sinds 2 jaar doen en bevalt ons super goed. We doen het dus niet meer zelf Geen idee hoe het allemaal exact zit. We krijgen meer terug dan vorig jaar.
Hier een Belgje en elk jaar serieus bijbetalen (vorig jaar bijna 1600 euro). Benieuwd welke rekening mij dit jaar weer staat te wachten. Ik zit met een deeltijdse ziekte-uitkering waar ze niets van afhouden en met een deeltijds loon. Ik calculeer het in. Een stuk van wat ik elke maand spaar is voor mijn belastingen te betalen.
Wij verwachten samen zo rond EUR 500,00 terug te krijgen. Vorig jaar moesten we veel betalen, niet qua inkomsten belasting maar voor de ziektekosten toeslag, we moesten het over 3 jaar terug betalen! Het heeft ons zo'n 3000EUR gekost. Dat was echt even slikken!
Mijn man heeft een eigen bedrijf en moet dik betalen (inkomstenbelasting) en ik krijg ruim 1600.- terug. Maar dat valt in het niet bij wat we moeten betalen. Maar goed daar houden ermee ieder jaar rekening mee. Die 1600.- was een verrassing, heeft te maken met deinkomensafhankelijke combinatiekorting (iack)