Dit is toch raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gister waren we wezen inpakken in mijn oude huis, hadden we voor 'savonds eten besteld. Ik bestel altijd bij hetzelfde restaurant omdat ze daar echt goddelijke chicken-chili schotels hebben. Ze komen vrijwel altijd een kwartier tot 20 minuten te laat ;), dus ik had op de site aangegeven dat ik wilde dat ze om 19:15 zouden bezorgen.

Ik had eerder die dag m'n hele voorraadkast leeg gehaald, wilde al die spulletjes even bij m'n moeder brengen, het was kwart voor 6, m'n moeder woont 500 meter van mijn (oude) huis af, dus dat kon nog makkelijk. We gingen gewoon even snel heen en weer, heb m'n tas en telefoon gewoon even thuis laten liggen.

Om kwart voor 7 waren we weer terug bij mij thuis, heb ik nog even snel 2 keukenkastjes leeg gehaald. Om kwart over 7 was het eten er nog niet, niet héél verrassend. Ik keek even op m'n telefoon, 3 oproepen gemist. Ik kende het nummer niet, dus ik belde terug; 'Hoi, met Shaddix! Jij hebt mij net 3 keer gebeld?'..
    Doodse stilte aan de andere kant ;) Uiteindelijk hoorde ik toch; 'Oooooh, dat zal dan wel van het restaurant zijn, ik ben nu onderweg!'.
    Eh, okay? ;)

Om 5 over half 8 was hij er, dus ik vroeg aan de deur waarom hij nou 3 keer gebeld had (ik was bang dat er iets van het eten wat wij besteld hadden om wat voor reden dan ook niet gemaakt kon worden, misschien was er iets op ofzo), zegt hij; 'Ja we waren eerder gekomen, we deden bellen en bellen maar niemand deed open'. Ik had die oproepen om 18:19 gemist! Dat is een uur te vroeg! :$ Dat is toch raar, of ben ik nou gek? Normaal gesproken zijn ze dus altijd te laat, maar dit is wel weer het andere uiterste :D

Ik zit te twijfelen of ik dit nu moet vermelden op de website, waar je recensies achter kunt laten als je besteld hebt.. Aan de ene kant heb ik zoiets van; We hebben ons eten alsnog gekregen, het was heerlijk en er waren verder geen problemen.. Maar aan de andere kant, als ik om kwart over 6 wél thuis was geweest, weet ik niet of ik zo bijdehand was geweest om te zeggen dat ik dat eten nu nog niet hoefde, maar het pas over een uur wilde hebben ;) Waarschijnlijk was ik zelfs aan mezelf gaan twijfelen, als hij er niet bij had gezegd dat ze te vroeg waren.. Of ik niet per ongeluk een verkeerde tijd op de website had ingevuld :)

2. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik zou het lekker zo laten.
    Mocht het nu weer gebeuren dan zou ik wat zeggen.
    Misschien hadden ze een foutje gemaakt en dachten ze 18:15. Waren ze eindelijk een keer op tijd.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Foutje, kan gebeuren. Je bent altijd tevreden om nou om een foutje gelijk een negatieve recensie te geven vind ik overdreven.

4. Geen negatíéve recensie, het vermélden zeg ik. Dat kan dus ook in combinatie met dat het verder allemaal prima was. Het ging mij er ook niet zozeer om dat ze een fout maken, maar om het feit dat die gozer boos wordt op mij, omdat ik een uur eerder niet thuis ben en hij 2 keer heen en weer moet rijden. Maar goed, duidelijk, ik laat het er wel bij zitten :)

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien hebben ze verkeerd gekeken naar de tijd? Als het eten verder goed is, zou ik het anders gewoon alleen telefonisch melden aan het restaurant.

Maar even nog een andere vraag: er staat dat je aan het inpakken bent in je oude huis. Betekent dat dat je nu eindelijk een ander huisje hebt gevonden??? In Z'meer ook?? :)

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina