Hoi hoi, Weet er toevallig iemand een grote babyzaak in Friesland waar ze kleding hebben en ook cadeau's verkopen zoals speelgoed, besteksetjes... En eventueel ook nog positiekleding? In ieder geval ben ik op zoek naar een grote babyzaak, waar de kans van slagen dus ook groot is Oftewel, ik heb morgen een dagje vrij en ben op zoek naar babykleertjes en speelgoed als kraamcadeau. Een besteksetje en het 1e ondergoed voor een kindje wat 1 jaar wordt. Zelf heb ik ook nog het 1 en ander nodig voor mijn "basis" uitzet. Ledikanthoesje, speenketting, rompers, broeken... en nog meer dingen die op "de lijst" staan Ik heb namelijk geen zin om 1001 winkels in en uit te lopen, dus misschien weet iemand een grote babyzaak? Haha ik ben benieuwd.
Wierdsma in Sneek is een hele grote winkel, met alles voor de babyuitzet, babykleding en positiemode. Babyplanet in Drachten, idem.
Dank u dames. Grou is wel aardig, maar heeft geen positie kleding. Ik denk dat ik maar eens in drachten ga kijken, deze is volgens mij ook wel aardig groot. Wordt vandaag dus alsnog een rondje Friesland Maar wel met heeeel leuk doel! Thanx!
Een erg leuke winkel met (alleen) positiekleding kun je ook vinden in Heerenveen, Z.E.I.-lifestyle. Heb er erg leuke dingen gekocht! Veel plezier en succes met het vinden van alle leuke dingen.