Advies nodig ( gel nagels )

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ben sinds gisteren begonnen met de cursus gel nagels zetten, ik doe alles vanuit huis en vanuit boeken. Ik heb een hele goede coach op Facebook die mij enorm goed helpt.

Maar nu ben ik dus benieuwd naar jullie eerlijke mening. Hoe vinden jullie het er uit zien voor de eerste keer? Ikzelf zie nog heel veel fouten maar goed het is dan ook de allereerste keer dat ik een setje zet ;)

Dus barst los.

Bekijk bijlage 298254

Bekijk bijlage 298255

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Vind het er best netjes uit zien!

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik wilde net zeggen als ik het bij mezelf doe ziet het er echt erg uit vind dit toch best netjes!!

4. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is imo echt onmogelijk om dat goed uit een boek te leren zonder iemand die mee kijkt hoe je ze zet en zonder model.
    Ik zou evt aanvulend erbij toch een cursus doen, qua vorm zie ik veel verschil verder ziet het er zo wel netjes uit hoor.

5. kippiekip

Dankjewel, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit wel makkelijk vond, morgen krijg ik mijn eerste oefen persoon dus dan hoop ik dat ik dat net zo makkelijk vind ;)

vond alleen wel de witte tip moeilijk.

6. kippiekip

Ik heb een coach die mee kan kijken via webcam of facebook, het is financieel even niet mogelijk om een cursus te volgen waarbij je ook een coach hebt. Op deze manier kan ik toch nog oefenen, ik kan er altijd nog voor kiezen om een coach te nemen zodra dat kan.

EDIT: ik gebruik trouwens ook de how to's op youtube, die zijn ook altijd erg handig.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind ze qua vorm normaal.

Ja de bolling kan wat beter maar dat is een kwestie van leren en oefenen!
    Voor een eerste keer dat je dit doet vind ik het super knap en ik deed het je niet na!

8. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Voor een eerste keer heel erg mooi hoor ! En ja ik heb ervaring .. ben al 5 jaar styliste :) met diploma

Vind de vorm netjes, meestal zie je van die eendebekken die zo breed uitlopen aan de tip, hier zie je dat niet
    Alleen je smile wat ronder maken

Maar btw , netjes hoor ! om dit bij jezelf te zetten vanaf de eerste keer
    de eerste keer dat ik m'n eigen nagels een laag gel gaf, hing echt alles vol

9. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43

Hier ben ik het mee eens. Nagelstyling is een vak waarbij je moet weten wat je doet. Niet alleen het zetten ervan maar ook kwa hygiene en veiligheid.

Maar goed dat was dus mijn advies. Ze zien er op de foto best mooi uit maar de bolling kan ik niet zien. Met welk merk werk je?

10. kippiekip

Hygiene en veiligheid word uitgebreid behandeld in de boeken dus dat zit wel snor. Zit zelf een how to in over hoe je je handen van te voren moet wassen ;)

Het merk, uuuh, nou het is van Netamas Beauty, staat niet echt een merk op dus denk dat het hun eigen merk is.

11. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik neem aan dat je een witte tip hebt gebruikt?

groetjes kim

12. kippiekip

nee met witte gel opgebouwd, hoezo?

13. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Dan heb je het netjes voor elkaar. :) alleen moet je wat strakker vijlen dat is opbouwend he en inderdaad kunnen we de bolling niet beoordelen.

groetjes kim

14. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik vind dat er op de bovenste foto, nog zeker 1 of twee lagen gel erbij op moet, tenmniste zo lijkt het na mij op de foto maar voor de rest zijn ze er goed uit.

15. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik doe het je niet na!

16. kippiekip

Dankjewel :D

Ik zal zo ff een foto zoeken van de zijkant van de duim, die heb ik ook gemaakt.

17. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    dat dacht ik ook te zien vandaar dat ik zei dat we de bolling niet kunnen beoordelen.

groetjes kim

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    netjes vor de eerste x

Ik vind nav de foto met name de pink dat er geen juiste bolling op zit..
    Ik zou de witte gel wat dieper ronder maken, vind het op de duim wel oke, maar de rest te recht...

maar oefening baart kunst, komt vast goed ;)

Ook ik ben van mening toch iemand es mee laten kijken...buiten dat, je vijlt anders bij jezelf als bij een anders...
    Plus het feit dat je veel kan leren van iemand die diverse situaties en diverse soorten nagels heeft meegemaakt,,,

Misschien kun je gewon es aan iemand vragen ( bekende oid) ...of mss kan je aan zo hulp hand komen, van iemand lenen of huren oid

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mooi gedaan en al helemaal voor de eerste keer. Ik doe het je niet na. Ik heb ooit zelf gepoogd om zonder cursus nagels te gaan zetten, alles aangeschaft en werd begeleid door een vrouw met ervaring. Ik kreeg het niet zo mooi voor elkaar, dus ben er maar mee gestopt.

Ik denk als je het nu al zo doet dat je er feeling voor hebt. Komt zeker goed.

20. kippiekip

Die witte gel kan inderdaad wel iets ronder ja, maar jeetje dat is best pittig hahaha :D

Er kijkt ook iemand met me mee die me goed opbouwende kritiek geeft dus dat is heel mooi mee genomen.

Morgen krijg ik twee echte hulphanden hahah mijn zus wilt even model spelen dus dat word oefenen ;)

Deel Deze Pagina