Hallo Mijn dochter is nu ruim 3,5. Zij is ongeveer cindelijk sinds ze bijna 3 was. Nu sinds 3 weken plast ze eind van de dag in haar broek. Maar nu sinds een paar dagen bij elke plasbeurt. Eergisteren is ze wel 12 keer naar de wc geweest en toch eind van de dag in haar broek geplast. Ik heb een mooi papier voor haar gemaakt dat als ze de hele dag niet in haar broek plast we naar de kinderboerderij gaan ( is ze gek op) Als ze wel in haar broek plast gaan we niet. Nou dit heeft geen enkel effect. er is afgelopen tijd niets bij ons verandert. Als ze op de wc zit en ze is aan het plassen kan ze inneens even stoppen en dan weer doorgaan. Nou ik kan dat niet. Is dit normaal dat ze dit kan? Zou het kunnen zijn dat ze een blaasontsteking heeft ofzo? Ze heeft geen pijnklachten. Plast alleen heel vaak in haar broek. WIe kan mij helpen of heeft dezelfde ervaring gr Fee
Ik zou toch haar urine even na laten kijken. Dan weet je in ieder geval zeker dat het daar niet aan ligt.
Hoi, Ik heb het zelfde gehad met mijn dochter alleen zij poepte ineens weer steeds in haar broek. Heel erg vervelend, ik ben boos geworden ben lief geweest heb ook een belononingssysteem in het leven geroepen niks hielp. Eigenlijk is het gewoon een manier van aandacht vragen. De tip van mijn vader werkte echter echt, nergeer totaal het in dit geval broekplassen en beloon haar voor de dingen die ze wel goed doet. Elke keer als ze in haar broek poepte heb ik haar gewassen en schone kleren aangedaan en veder geen woord aan vuil gemaakt binnen 2 weken was het over! Succes Vivian
misschien toch een blaasontsteking, het kan best zijn dat je daar geen last van hebt! ik zou voor de zekerheid haar urine na laten kijken. joyce