Is er hier misschien iemand met DE gouden tip om inktvlekken uit kleding te verwijderen? Er is gisteren per ongeluk een pen meegewassen met de fijne was, waardoor ik nu in een van mijn mooiste (en helaas ook duurste) rokken vreselijke inktvlekken heb zitten . ik heb het al een nacht laten weken in een emmer met melk, daarna weer uitgewassen, zonder resultaat. Heb daarna de vlekken goed ingesmeerd met shout vlekkenoplosser (tijdens het insmeren kwam er al van alles af, dus had goede hoop) en weer gewassen, maar helaas, alle vlekken zitten er nog steeds in . hebben jullie misschien nog tips wat ik zou kunnen proberen? Bedankt alvast!
Oohh, wat zonde Is er niet van die speciale HG-inktverwijderaar? Ik heb zoiets ooit bij de AH zien staan.
ben bang dat als ik met een nagelborstel bezig ga, ik de hele stof beschadig (tricot) en denk dat melk in dit geval niet werkt blijkbaar.............
oh ja, dat zou best wel eens kunnen! ga ik daar nog maar eens naar op zoek, misschien dat dat nog helpt. Bedankt!
Oh ja, op tricot gaat dat niet goed. Ik hoop dat je het er met iets van HG wel uitkrijgt, en anders zien of je hem in een andere kleur kunt proberen te verven?