Inktvlekken in kleren......

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavane, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Is er hier misschien iemand met DE gouden tip om inktvlekken uit kleding te verwijderen?

Er is gisteren per ongeluk een pen meegewassen met de fijne was, waardoor ik nu in een van mijn mooiste (en helaas ook duurste) rokken vreselijke inktvlekken heb zitten :(.

ik heb het al een nacht laten weken in een emmer met melk, daarna weer uitgewassen, zonder resultaat. Heb daarna de vlekken goed ingesmeerd met shout vlekkenoplosser (tijdens het insmeren kwam er al van alles af, dus had goede hoop) en weer gewassen, maar helaas, alle vlekken zitten er nog steeds in :(.

hebben jullie misschien nog tips wat ik zou kunnen proberen?

Bedankt alvast!

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Als het met melk niet gelukt is, vrees ik het ergste :(

Zou je de hele rok opnieuw kunnen verven?

3. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Het is deze: Rok met schort-rokje : Lotus

Dus verven is helaas geen optie :(

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Yep, melk was ook mijn grootmoeders middeltje.....melk en dan met een nagelborsteltje?

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Oohh, wat zonde :(

Is er niet van die speciale HG-inktverwijderaar? Ik heb zoiets ooit bij de AH zien staan.

6. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    ben bang dat als ik met een nagelborstel bezig ga, ik de hele stof beschadig (tricot) en denk dat melk in dit geval niet werkt blijkbaar.............

7. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    oh ja, dat zou best wel eens kunnen! ga ik daar nog maar eens naar op zoek, misschien dat dat nog helpt. Bedankt!

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Oh ja, op tricot gaat dat niet goed. Ik hoop dat je het er met iets van HG wel uitkrijgt, en anders zien of je hem in een andere kleur kunt proberen te verven?

9. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
  10. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    nee verven gaat hem niet worden..........hoop dat ik dat HG spul kan vinden en dat het daarmee lukt!

Deel Deze Pagina