Totaal niets te maken met zp. Gister hebben wij helaas afscheid genomen van onze lieve Jack Russell. Hij takelde hard af en plaste al ruim een half jaar met enige regelmaat in huis als wij weg waren. Nog van alles geprobeerd met medicijnen ed, maar het werd niet beter helaas. Gister was het toppunt toen ik thuiskwam en hij weer bezig was geweest om van ellende de haren uit zijn pootjes te trekken. Overal bloed! Zoveel pijn zal de urine op zijn pootjes gedaan hebben. En dan kom je thuis met maar één hondje... Veel huilen en twijfel of het wel de juiste beslissing is geweest.Hadden we niet nog wat langer door moeten gaan met medicijnen. Misschien dat ze uiteindelijk wel zouden helpen. Hadden we niet nog een weekendje met hem moeten hebben? Het is zo stil nu dat kleine zachte kopje niet meer tegen je aan loopt omdat hij je niet ziet staan...
Sterkte! Het lijkt mij ook een vreselijke keuze! Wij hebben een grote hond van 9 met hd. Ik weet dat het elk moment zo kan zijn dat wij de beslissing moeten maken. Vreselijk!
Ogh germ meid, heel veel sterkte! Dit is nooit leuk. Maar kan lezen dat jullie veel van m gehouden hebben en dat zal hij ook zeker hebben geweten! Liefs, Rosavise
Heel veel sterkte meid. Een hondje kan soms zoveel meer betekenen dan dat men verwacht van een huisdier.
Gecondoleerd en sterkte met dit verlies. Gezien hoelang hij al ziek was en hij zijn haren uittrok tot bloedens toe. Denk ik dat hij helemaal gelukkig is dat zijn baasjes niet egoïstisch waren maar hem verder leed hebben doen voorkomen... Knuffel
Sterkte Ik heb ook zo'n hondje. Hij is nu bijna 9 jaar.... lijkt me heel moeilijk om afscheid te nemen Je hebt echt het beste gedaan. Als je nog een week had gewacht was dat voor jullie zelf fijn maar voor het beestje echt niet. Echt heel sterk die beslissing.
wij hebben een poosje terug ook onze lieve viervoeter moeten laten inslapen wegens ouderdom. plassen in huis, niet meer overeind komen enz.. ik vond het ook vreselijk het was bijna 15 jaar mijn grote vriend ik mis hem nog elke dag maar voor hem was het beter sterkte met het verlies.
Denk dat je de goede keuze gemaakt hebt , langer wachten was waarschijnlijk alleen maar langer afscheid kunnen nemen. Misschien voor jullie ''fijner'' maar zeker niet beter voor t hondje. Sterkte!
Ah ja dat schuldgevoel herken ik.. hadden we niet nog dit, hadden we niet nog dat.. uiteindelijk besef je dat dit je enige juiste keuze was maar dat duurt een tijdje, je wilt ze gewoon zo graag bij je houden!!!! Heel veel sterkte met dit grote verdriet!!!
Sterkte! Lijkt me een onwijs moeilijke beslissing! Ik heb zelf een hond van bijna 12 en weet nooit hoe het gaat lopen. Maar hem lang met pijn zien zal ik niet tegen kunnen.
Bedankt dames. Zit gewoon weer te huilen nu. Ons andere hondje is ook gewoon helemaal van slag. Zit buiten maar naar de deur te kijken of zijn maatje ook buiten komt... Dan breekt je hart. Het zal ook vast nog wel een tijdje duren voor we voor onszelf kunnen zeggen dat het toch echt de juiste beslissing is geweest. Dat is nu nog echt niet zo. Mis het getik van zijn nageltjes op het laminaat en zelfs zijn stinkende bekje...