Ervaringen Xadventure kinderen(duo)wagen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marcelle99, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcelle99

24 aug 2015
    78
    0
    6
    Gastouder
    Lelystad
    Ervaringen gevraagd met de Xadventure kinderwagens!

Mijn dochtertje is net 1 jaar, en wij verwachten in september ons tweede kindje. Ons dochtertje is dan 1,5 jaar. Ik ben opzoek naar een goede duo wagen. Naast elkaar en achter elkaar vind ik lompe wagens en het past ook nog niet in de gang.

Ik kwam de Xadventure go4 duo wagen tegen online voor de prijs van 449 euro Nieuw. Ik vind hem prachtig maar is hij wel praktisch?

Iemand ervaring met de Xadventure wagens? Goede kwaliteit, service?
    Ken het merk namelijk niet echt

Iemand ervaring met een duowagen met het stoeltje eronder? Schop je er niet steeds tegen aan tijdens het wandelen?

Wacht jullie reacties af! Bedankt alvast hihi

Bijgevoegde bestanden:

• $_85.jpg
      $_85.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,9 KB
      Weergaven:
      16
  2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wij hebben hier ook over getwijfeld ivm de prijs voor een nieuwe duowagen (wij krijgen in mei/juni een tweeling). Uiteindelijk hebben we nergens de wagen in het echt kunnen bekijken/proberen en dat vonden we wel vreemd dat hij in de bekendere babywinkels niet wordt verkocht...

We hebben uiteindelijk gekozen voor een icandy peach via marktplaats. Super goede en fijne wagen, met als voordeel dat je hem ook kunt ombouwen tot een kinderwagen voor 1 kindje. Hij is ook erg makkelijk en tot heel klein formaat in te klappen en de duwstang kan op verschillende hoogtes.
    Wij hebben er 465 euro voor betaald en daar zat bij:
    2x reiswieg
    2x buggyzitje
    2x regenhoes
    2x adapters voor maxi-cosi

Hij rijdt echt heel soepel en er kunnen 2 kindjes van max. 15 kilo in. Ons zoontje is bijna 3 en 12,5 kilo en mag er dus ook eventueel gewoon in!

Deel Deze Pagina