inlegkruisje tegen afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ninetje, 4 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hebben/hadden jullie dat ook aan het begin van de zwangerschap?

Ik heb heel veel afscheiding, gewoon wit, jeukt niet, ruikt niet en brand ook niet.

Hoort er vast gewoon bij maar ik dacht dat ik nu voor 9 maanden van de inlegkruisjes en maandverband af zou zijn ;)

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou ik heb er ook nog steeds last van hoor! De ene dag wat meer als anders. Het hoort er gewoon bij.

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oke dan...heb ik tenminste 1 zwangerschaps *kwaaltje*

Ik kan niet wachten tot de andere beginnen ;)

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja hier ook.. drama ;) Net nog, kom ik overeind en kan ik als een gek naar de wc rennen omdat ik het alweer voel lopen. blugh...

Maar het schijnt erbij te horen!

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Wanneer begon bij jullie de evt misselijkheid?

Mijn tetters doen op en af een beetje pijn, ik wil duidelijke sympts hoor! hahaha

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh meid, net als wat ik bij dat andere topic zei.. be careful what you wish for!
    Ik heb echt rotweken gehad hoor, die eerste weken van de zwangerschap... is ECHT niet leuk om de hele dag misselijk en moe en down te zijn :(

Maar bij mij begon de misselijkheid ongeveer in de 6e/7e week en begint nu pas langzaam iets minder te worden (maar ik moet nog steeds geen rare dingen ruiken of te snel overeind komen of te lang niet iets eten etc. of het is weer mis)

7. Niet meer actief

Is een positest niet duidelijk genoeg! Meid wees blij dat je niet zoveel klachten heeft. Er zijn zat meiden die helemaal in de kreukels liggen en daardoor helemaal niet kunnen genieten!

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik weet het :oops:

Ik had met mijn eerste ook zon vreselijke heerlijke misselijkheid, vanaf week 7 tot week 16.

Natuurlijk is dat absoluut geen pretje maar dan weet je wel dat het goed gaat, nietwaar?

Snap je?

Ik ga vast terugkomen op dit topic en ga je vast helemaal gelijk geven ;)

9. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Als ik op dit moment zwanger ben, dan is het niet echt leuk. Ik heb namelijk vrij veel klachten.

Dus pas op met wat je wenst, meid! Persoonlijk lijkt het me niet leuk om in de kreukels te liggen. Ik heb nu al zoiets van , mocht ik zwanger zijn, dan hoop ik niet dat alle klachten 9 maanden aanhouden.

Je kunt beter kunnen genieten van je zwangerschap dan in de kreukels te liggen. Het schijnt de mooiste tijd van je leven te zijn.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ook zijn kwaaltjes niet de garantie dat het goed gaat.

11. Niet meer actief

Dat is ook niet persé waar hoor. Ik ben nu weer zwanger, maar ik vind dit niet de mooiste tijd hoor! En zo zijn er nog velen. Een roze wolk hoeft dus ook niet... zolang je maar lekker in je vl zit, dan is de zwangerschap prima door te komen!

12. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Precies!
    Geniet er dus maar van dat je ze niet hebt. Ik ben er net een beetje vanaf aan het raken gelukkig.
    Een vriendin van mij heeft haar hele zwangerschap nergens last van gehad en zij is pas bevallen van een ijzersterke dochter dus no worries!

13. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Nou ninetje je benniet de enige die niks heeft hoor,
    mijn boobs deden redelijk gelijk na mijn ei pijn , maar een dag of 2 voor mijn NOD waren ze voor zeg 80% minder gevoelig, misselijk ben ik ook niet, hoofdpijn is gelukkig ook een stuk minder, maar nu moet ik zeggen dat ik bij mijn andere zwangerschappen ook minimaal ergens last van had, wat ik helemaal niet erg vond ;)

Bij mijn oudste liep ik tegelijk zwanger met mijn tante en die heeft alle kwalen meer dan dubbel en dwars gehad, ze was met de derde maand al ruim 10 kilo kwijt, ze kon niet eens water binnen houden laat staan eten, ze lag 20 uur per dag te slapen en een gewoon gesprek zat er niet in zonder dat ze der man zijn kop eraf trok, en op visite en de mensen laten zien dat ze zwanger was, was als een wereld reis voor der.

Nu is ze met 26 weken bevallen van een hele mooie, maar ienie minie dochter die helaas na 3 weken is gaan hemelen.
    Dus idd kwalen zijn niet altijd een teken dat alles goed is/zit en blijft.

laten we maar lekker genieten en uitkijken naar de eerste "ploppjes" en de trapjes van onze wondertjes ;)

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Natuurlijk is een posi test voldoende. . .

En alle kwaaltjes zijn geen garantie dat t goed gaat maar dames, ze horen er bij en mocht ik ze krijgen in welke vorm en hoedanigheid dan ook. . .

Ik zal ze met trots dragen!

15. Niet meer actief

nou hihi, ik ben blij dat ik nu amper klachten heb, en met de eerste al helemaal geen klachten had.

Pff, niks lijkt me erger dan kotsend boven de pot te moeten hangen, de deur niet uit kunnen vanwege de misselijkheid. Wel willen eten, maar niet kunnen. Ow.. en poepen. Ook zo 1tje die erbij hoort. Nou ik ben tot nog te gezegend dat ik elke dag wel 1 of meerdere goeie hopen kan leggen, want die aambeien.. tsja ze horen er (soms) bij. Maar ik zit toch lekkerder zonder... Hihi, lekker wat hebben we nog meer. Boobs.. nou ja, dat is nog wel het minste..

Ooowwwwwww.......1 tje waar ik wel heel erg last van heb. Piesen in mijn broek bij hoesten, niezen, lachen, opstaan, de gedachte alleen al! Die was ik echt liever kwijt dan rijk geweest hoor. Ik loop nu dag in dag uit met TENA. Wat overigsn ook wel prima is voor afscheiding. Die inlegkruisjes en maandverbandjes gaan zo snel meuren, met tena heb je daar minder last van...

Ach.. ik zit maar te plagen hoor. Er zijn er zat die klagen de oren van je kop, maar wat je zegt... het hoort er nou eenmaal bij. (ow, dat geklaag ook hoor.. dat is een privelege als je zwanger bent, net als boeren, snurken en scheten laten hahaha)

Hihi, eigenlijk wel een charmant iets hè, dat zwanger zijn. Gelukkig maken buikbanden en mooie kleding en natuurlijk frummeltje in de buik alweer een heleboel goed!

16. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Niet kunnen poepen...hoort dat bij een zwangerschap dan? Staat namelijk ook bij mij op de lijst van klachten. Ik kan al weken niet makkelijk ontlasten. 1 keer per 4 a 5 dagen en dan nog moet ik er minstens een half uur voor uittrekken.

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Eh ja Vissie dat kan ik uit ervaring zeggen. Gelukkig is het nu beter maar ik heb 2 maanden alleen maar konijnenkeutels gehad. :oops:

18. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Was dat helemaal in het begin dan?

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hahaha Gulpje, heerlijk die humor, hou ik wel van.

IK zie wel wat deze zwangerschap me brengt, ik ben er in elk geval helemaal klaar voor.

Vissie, je darmen raken verslapt door het groeien van je baarmoeder en het progesteron gehalte.
    Hierdoor kun je afwisselend last hebben van obstiptie danwel diarree. . .

Ieuw en aambeien, die laat ik toch ook liever aan de andere over hoor! Ellendige jeuk dingen en niet te vergeten als je dan echt harde kak hebt dat je zon aambei steeds weer opendrukt!

K haal alvast de tubes spertie in huis! ;)

Maar Vissie, waarom ga je niet fkkes naar de ha voor het laten trekken van je bloed?
    Alles beter dan die onzekerheid!

20. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik ga morgen naar de ha. ben alleen ontzettend panisch voor bloed prikken. Dus ik vraag verwijzing naar de gynecoloog.

Deel Deze Pagina