Hoelang zou je al zwanger kunnen zijn denk je Vissie? Want op een echo is het niet altijd even goed te zien he? Vandaar de bloedtest, als je zwanger bent moet je daar zowieso aan meiske, dan willen ze een aantal bloedtesten doen als ik me niet vergis, oa om je bloedgroep te bepalen en evt ziektes uit te sluiten. Succes en hou me op de hoogte? Ik duim voor je!
Ik heb gemeenschap gehad in de week voor 10 september. eerste dag van de menstruatie had moeten zijn op 16 september, begon echter op 18 september. Dus vanaf de menstruatie zou ik nou in de derde week moeten zitten. Kun je zo vroeg al diverse klachten hebben? De misselijkheid begon al een aantal dagen voor de menstruatie en daarna is het verder gegaan. Ik heb nu de hele dag last van mijn onderbuik en pijn aan de rechterkant tegen mijn lies aan.
En was je ongie een gewone ongie? Ik heb ook die buikpijn, vooral bij t te snelle opstaan dan krijf ik een felle steek. Spannend!
Het was absoluut geen normale menstruatie. Ik slikte de pil nog. Mijn cyclus was altijd erg stipt. Normaal was het altijd zo; in de stopweek op de derde dag migraine, pijn bij het plassen. Dan wist ik dat ik op de vierde dag ongesteld zou worden. En als het weer stopte had ik ook migraine. Al jaren zo. Ditmaal, op de derde dag geen migraine. Op de vijfde dag begon met het lichtrood en puur bloed. Zesde dag wat donkerder en slijm. Ochtend erna niks meer. Ook geen migraine, pijn bij plassen of kramp. Niks geen klachten en veel korter. Ook ineens alleen maar bloed, terwijl het normaal gelijk donker is met slijm. Ook veel minder troep gehad. Praktisch alleen bij afvegen. sorry...beetje vies verhaal. Maar het klopt niet met wat ik van mezelf gewend ben.
Oeh Ninetje, had nog helemaal niet gezien dat jij ook zwanger bent, Gefeliciteerd! Hee dat heb ik ook eigenlijk al sinds een week of zo. Maar helaas nog geen positest, ga zaterdag weer testen. Ik moet wel zeggen dat ik nu ook al zo'n 4 dagen echt een inlegkruisje moet gebruiken, normaal is die afscheiding niet zo erg, maar nu. Heb ook telkens het gevoel dat ik ongi ben geworden en dan ga ik naar de wc, NIKS, raar hoor. Ik houd nog wel steeds rekening met een eventuele late ongi... Hee Vissie , ik hoop voor je dat je gauw wat meer weet!