inlegkruisjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wennepen, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hihi en een inlegkruisje en gebroken vliezen gaat helaas weinig helpen denk ik... Althans, hier was het echt een vloedgolf toen 't los kwam!

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb altijd snel last van infecties. draag dag en nacht inlegkruisjes, want heb altijd veel last van afscheiding.
    ben nu aan t minderen, want ik heb tijdens mn zwangerschap juist minder afscheiding.
    ik draag nu alleen katoenen ondergoed, en alleen als ik moet werken inlegkruisjes.
    libresse ktijg ik irritaties van, allways is super, maar merk wel dat de afsheiding minder is nu ik ze niet zoveel meer gebruik!

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik gebruik al jaren inlegkruisjes
    s'nachts niet

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
    Eerste keer was het ook vloedgolf, 's ochtends in bed - maar móest het nu geleidelijk aan gaan... :) Als ik van huis ga, is het ook eerder een maandverband om de grootste plas op te vangen :D

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Je hebt idd ook katoenen inlegkruisjes, die gebruik ik zelf ook vaak, omdat ik niet goed tegen langdurig gebruik van inlegkruisjes/maandverband kan.

Kun je oa kopen bij cute cotton geloof ik.

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    ik gebruik ze ook gewoon hoor meid, heb nergens last van ( hihi, nu juist niet, als ik ze niet gebruik wel ;) ) ik heb die van libresse ( met geurtje) en van alldays en heb van beiden geen last! succes in ieder geval,

groetjes riniti

7. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ik gebruik ze ook, anders blijf ik van ondergoed wisselen en dat is ook geen optie.

8. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik gebruik volgens mij al 15 jaar elke dag de inlegkruisjes van Alldays. Heb nog nooit een schimmelinfectie gehad.
    Als ik ze niet zou dragen zou ik denk ik wel 5x per dag een schone onderbroek aan moeten doen. Ook niet handig op het werk....

9. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Ik gebruik ze ook gewoon, geen problemen.
    Heb alleen een ander soort gekocht van de week en die krijg je dus bijna niet meer los. Althans het inlegkruisje wel, maar de plaklaag blijf aan mijn ondebroek zitten en komt er door lang pielen in kleine stukjes af, heel irritant. Ze zijn van Libresse met een geurtje en zwarte figuurtjes er op gedrukt.
    Herkent iemand dit en heeft die toevallig DE tip zodat dit niet meer gebeurt?

Deel Deze Pagina