Inlegluiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMarije, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hmm...vind dat niet...:)

Hydrofielen werden toch altijd als luier gebruikt en nu nog regelmatig. Heb nog nooit gehoord dat ze schuren... Heb het zelf ook een tijdje daarmee gedaan en gaf hier geen problemen.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gaven ze striemen en uitslag omdat ze nat blijven.

ik heb het namelijk ook geprobeerd

3. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Naar mijn weten zijn mijn zus en ik groot geworden met hydrofieltjes... maar wij waren met 14 maanden zindelijk, misschien vanwege dat schuren :D:D:D

Ook nog een optie:
    Pamper aan, en een andere pamper achterstevoren eroverheen. Dat neemt wel lekker op, maar heb het nooit geprobeerd dus weer niet of dat lekker zit voor zo'n kleintje, maar zou het gewoon eens aanpassen.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Waarom doe je niet zo'n broekje erover aan, van buiten plastic die verkoopt de hema dacht ik. Zijn geloof ik voor het zindelijk worden.

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Zal vermoedelijk individueel zijn, net zoals er kindjes niet tegen Pampers kunnen of tegen Kruidvat luiers etc...

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja je kunt een grotere(broekluier) luier om de luier heen doen. maandverband enzo zijn niet bedoeld vr babyhuidje denk ik. ik zou dat niet doen. hydrofiel voelt koud en nat aan. pampers voelen veel droger aan omdat t vocht in de tussen laag vastgehouden wordt.

Deel Deze Pagina