Hallo allemaal, Ik ben al tijden bezig om spulletjes te verzamelen/kopen voor mijn vriendin. Ze is onlangs bevallen een jongentje. Kleertjes kan ze heel goed gebruiken. Een kinderwagen/maxi cosi voor bij opa/oma Een borstkolf Ect Bedankt alvast voor het lezen
Ik heb thuis nog een handkolf liggen van ardo. Ik heb hem maar een week gebruikt en ik ben er netjes mee omgegaan. De flesjes die erbij zitten passen ook op de elektrische kolf van ardo. Laat maar weten of je er iets aan hebt Ik heb ook nog een rieten reiswieg, schommelstoeltje met muziek en een boek over borstvoeding.
Ik heb nog een maxicosi incl voetenzak (ook van MC) in de aanbieding. De kleur is bruin. Dan heb ik een microgolfsterilisator van Tommee Tippee, maar heb ik bij onze dochter ook gebruikt voor de Difrax flessen. Kleertjes heb ik ook nog een heel aantal dingen, jongen en meisje. Ook de kleine maatjes, rompertjes, ... Flessenboompje van Beaba om flessen te laten afdruipen Moest er interesse zijn, pb me dan maar, dan stuur ik je de link door van 2dehands.be, dan kan je eens samen met je vriendin kijken.
Heb ook t nodige te koop Dekens , lakens , onderlakens ledikant Maxi cosi Rompers Een 62/68/74 En nog meer Pb me
Hallo allemaal, We zijn heel blij met alle aangeboden spulletjes. We zijn op het moment opzoek naar kleertjes daar hebben wij niet heel van. Mocht je dit hebben kan je mailen naar: celineroelofs@live.nl Het liefst gratis of voor een klein prijsje ivm budget. Groetjes
ik heb nog een maxi cosi die niet eerder gebruikt werd in de kelder. moest een kado zijn voor iemand maar nooit opgehaald. moet alleen wel opgehaald worden heb zelf geen auto...