hey allemaal ik ben bijna klaar emt de 33ste week eindelijk ik kan echt niet meer wachten om me prinsje in me armen te sluiten is dit normaal dat je dat nu ogeveer krijgt en ik moet nog zo lang lijkt het wel haha terwijl het eigelijk heel kort is maja voelt als eeuwen eerst vloog de tijd en nu tikt tie kei langzaam groetjes monica nog meer dames die niet kunnen wachten
hahaha herkenbaar. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het nu wel sneller gaat dan in het begin qua tijd. Zeker met verlof kunnen sommige dagen wel sneller gaan.
Ik heb juist het idee dat het tijdens verlof minder snel gaat. Ik ben nu aan het minderen met werken en eind volgende week ga ik echt stoppen! Maar ik kan nu al niet meer wachten, laat staan als ik straks lekker 'niets' mag doen de hele dag
Ik moest met 34 weken met verlof (ivm ziektewet).. de eerste weken had ik nog genoeg te doen, maar nu begint de verveling wel toe te slaan. Maar ja, het kan nog wel 3 weken duren. Probeer dus niet nu al te veel af te tellen, dan valt het zo tegen op het laatst
ben schilderijen aan te maken. Had ook last van verveling nu niet meer. Ook vriendinnen aan het bezoeken. Kan namelijk nog goed uit de weg met me buik.
marriedgirl zegt precies wat ik dacht... begin niet te vroeg met aftellen want dan duurt t nog zo lang..... Inmiddels ben ik de 40 weken voorbij en nu merk ik dat ik er zelf soms op zit te wachten.. niet goed want voor het zelfde geld ben ik over 1,5 week nog niet zover...
ik heb het ook... Ik kan echt niet wachten! Ben doordat ik al vroeg een regelmatige opkomst had van harde buiken vanaf 19 november moeten stoppen met werken en op ziekenkas moeten gaan, de eerste 2 weken is het leuk en bij de feestdagen denk je, leuk dat ik niet moet werken! (werk in de verkoop, dus ook op zaterdag) maar ik mis het om bezig te zijn de hele tijd! Nu zit ik maar thuis niets te doen. Ik heb ook tonnen geld uitgegeven aan de kleine omdat ik mij toch maar verveel..Dus dan ga ik maar eens even in de winkel rondneuzen naar spulletjes die ik nog kan gebruiken enzovoort... Voor mij is het best genoeg geweest, ik wil mijn kleintje enorm graag in mijn armen kunnen houden! Heb zelfs ook een beetje (veel) last het feit dat ik mijn mooi figuurtje van daarvoren niet meer heb... woog maar liefst 50 kilo en dat zijn er nu al 68! Ik kan dus ook niet wachten om weer te gaan fitnessen en mijn figuur weer op orde te krijgen. Ik weet het..Veel geklaag en gezaag Maar ik weet ook wel dat eens als alles achter de rug is ik toch stiekem mijn buikje ga missen waar mijn kleintje zich nu aan het voorbereiden is voor de echte wereld
nou ik ben blij dat ik niet de enige ben haha kan echt bijna niet meer wachten pfffff word soms moe van me eigen .... en die nesteldrang is ook niet normaal ik heb alles al 3000 keer in me handen gehad ... kan er gewoon niet van af blijven groetjes monica
Heel herkenbaar! Ben ook al aan t aftellen... deze zwangerschap heb ik veel meer klachten en kwaaltjes en daarom ben ik er denk ik ook wat vroeger bij...probeer nu eerst maar uit te kijken naar mijn zwangerschapsverlof, dan weer afspraak met 36 weken bij de gynaecoloog (krijgen we weer een echo, altijd leuk) en dan begint t toch al aardig op te schieten gelukkig....