Inleiden 37 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roos123, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Bij mijn 2e kindje ben ik met 37.3 ingeleid ivm groeivertraging van mijn dochter.
    Bij mij was alles nog potdicht om 9:50 brachten ze een gel aan en om 10:00 had ik al lichte weeën rond 15:50 kwam er pas een arts en ik bleek 4 cm ontsluiting te hebben, genoeg om de vliezen te breken dus werd ik gelijk naar de verloskamer gebracht, maar helaas was het toen mega druk dat ik 2 uur heb moeten wachten tot ze de vliezen braken, uiteindelijk braken ze pas de vliezen om 18:45 en in 2 minuten en 2 persweeën werd onze meid geboren om 18:47, ze had zelfs nog haar armpje naast haar gezicht toen ze eruit kwam haha.

het was wel effe eng allemaal want ze waren er niet zeker van op de vliezen wel goed gebroken waren en daarom was ze op de ctg niet goed hoorbaar of soms ook helemaal niet.

Met de eerste was ik thuis bevallen maar ons zoontje werd door de VK groot ingeschat ze dachten dat hij 3½ kilo zou zijn maar het bleek 2400 gr te zijn, vandaar dat ik bij de volgende zwangerschap in het ziekenhuis gevolgd moest worden, ook onze dochter werd zelfs kleiner geschat dan onze zoon maar wat bleek ze was 2510 gram.

maar over de inleiding ik was heel bang dat ik infuus zou krijgen maar gelukkig was dat allemaal niet nodig, ook heb ik geen pijnverlichting gehad want mijn pijnlijkste wee was net een lichte menstruatiekramp :D

2. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties! Wat een positieve verhalen zitten er tussen, ik kies voor bovenstaande;) Donderdag is het zover, ik ben zo ontzettend benieuwd! Reden is trouwens mijn bloeddruk, slik nu een week of acht medicijnen daarvoor.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging met 34.3 begonnen met primen dmv cytotec pillen 3x per dag. ( op maandag )

Donderdag ochtend had dit nog steeds niks gedaan toen kreeg ik gel en had ik na de 2e keer gel verweekte bmm en 2cm ontsluiting.
    Omdat ik te vroeg zou bevallen wilde ze liever niet direct door gaan ivm gebrek aan kinderartsen in de nacht. Had het spontaan gebeurd had het wat anders geweest.

Vrijdag ochten 10 uur vliezen gebroken. 2 uur wachten om te kijken of mn lijf zelf wat deed gebeurde niet.
    12 uur infuus met wee opwekkers.

16:07 was hij er

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ik ben met 38 weken ingeleid omdat ons kindje anders te groot zou worden, alles zat nog potdicht, het duurde natuurlijk wel even (in het begin denk je dat er niets gebeurd) maar ik ben om half 8 ergens begonnen en om 23.34 uur bevallen van onze oudste.

Bij de tweede ook weer ingeleid vanwege grootte maar hier had ik al 4-5 cm en ja om 9 uur ergens begonnen en om 11.58 uur bevallen dus ja dat ging wel aanzienlijk sneller...

5. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

ik word ingeleid met 37 weken en 3 dagen. aanstaande zondag melden. ik krijg dan een balloncatheter in geplaats. dit moet voor een paar centimeter ontsluiting zorgen zodat ze de vliezen kunnen breken. maandag beginnen ze met weeenopwekkers.ik wil vanaf het begin een ruggeprik.

spannend, morgen alle baby kleertjes wassen en tas inpakken.

Deel Deze Pagina