Vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest en alles gaat goed. bm hoogte is 18 cm, tot de navel, hartje klopt mooi en goede bloeddruk. nu heb ik vanaf vanmiddag al harde buiken. Om de vijf minuten ongeveer, de ene keer sneller en de andere keer langer op elkaar. De ene keer ook harder dan de andere keer. Het doet geen zeer, ik wordt alleen tijdens een harde buik wat kortademig. Is dit wel normaal? En kan dit komen doordat de verloskundige aan mijn buik heeft gevoeld?? Ik neem aan dat het onschuldig is zolang het haar harde buiken zijn naar is het wel normaal voor dit termijn van de zwangerschap?
ik zou als ik jou was wel even je vk bellen want het is niet normaal als je nu al zoveel harde buiken hebt zo vroeg in je zwangerschap. het kan denk ik niet komen van het aan je buik voelen van de vk hoor.
Ik denk wel dat het door het voelen van de vk komt. Ik had dat mijn eerste zwangerschap ook snel. Gevoelige baarmoeder blijkbaar. Maar even bellen lijkt me niet gek.
ik las dat een douche ook moet helpen, dus heb even gedoucht. nu even liggen en aanzien of het afzakt.. anders toch even bellen eek ik dan inderdaad.