Hej dames Zijn er hier ook dames ingeleid door middel van een ballonnetje terwijl de baarmoedermond nog potdicht zat? Hier word ik morgen ingeleid en baarmoedermond potdicht, om 19.00 uur moet ik me melden en de volgende ochtend kijken ze hoe ver het al is als die dan nog niet genoeg gedaan heeft kijken ze de volgende ochtend pas weer. Moest er van uit gaan dat ik uiterlijk vrijdag zal bevallen ze leiden hier alleen smorgens in dus mocht de ballon er woensdag middag zelf uitvallen doen ze niets meer tot de volgende ochtend Maar hoe lang duurde het bij jullie van potdicht tot geboorte?
had gelijk weeen na het plaatsen ze zeiden dat je eventjes half uurtje wat krampjes kan hebben mocht gelijk door naar de verloskamer. Hij werd ong 18.00 ingebracht. Hij viel er vrij snel uit denk na 3uurtjes en ik mocht kiezen of door gaan met weeen opwekkers of slapen. Ik wou dus nog even een goeie nachtrust was ook moe haha en volgende binnen 2uur geboren. Zat potdicht nog om de dag werd er bij Me gekeken omdat ik te hoge bloeddruk had en met 37+3 was het niet meer verantwoord om langer tevwachten
Bij mij viel de ballon er de volgende dag vroeg uit. Zat ook potdicht en baarmoedermond nog helemaal naar achteren gericht en nog heel lang bij het inbrengen. Toen 4 cm ontsluiting die ochtend. Vliezen kunnen breken en 12 uur later bevallen. Heel veel succes!
Bij mij werd de ballon om 17.00 uur geplaatst ook nog helemaal pot dicht. Volgende ochtend lag hij los en had ik 3 cm ontsluiting. Diezelfde avond bevallen
Savonds werd Huh geplaats bij mij om 17:00 uur(was al opgenomen) snachts om 3 uur tijdens het plassen liet hij los.. Volgende ochtend om 7:00 uur vliezen breken draadjes hier en daar.. Ctg scan om half 8 infuus en om 17:30 spoed ks.. Om 17:52 kleine geboren ..maar ook ik zat nog pot dicht.. Was 37 weken.. Na de ballon had ik 3 cm.. Helaas om 17:15 nog 5 cm met de pomp op 12 😒
Geplaatst om 19:00 07:00 3-4cm ontsluiting en vliezen gebroken. 08:00 lichte weeën maar kon nog lachen,eten en opende gang lopen. 09:20 infuus met weeën opwekker. 10:00 begonnen de weeën. 10:30 weeën serieus wegpuffen!!! 10:50 7cm ontsluiting 11:10 10cm ontsluiting 11:20 ons mooie meisje geboren. Het kan dus rappie rappie gaan!! Succes!
Maandag 9.00 ballon geplaatst. De hele dag door lichte weeën. Volgende ochtend ballon eruit getrokken en ruim 3 cm ontsluiting. 9.00 vliezen gebroken en op de wee-opwekkers gezet. Rond het middaguur 7 cm ontsluiting, maar stagneerde. Ik ben niet verder dan 7 cm gekomen. Om 18.00 op eigen kracht 2x 20 min. geperst. Daarna nog een keer 10 min. met hulp van de vacuümpomp. Om 18.58 is onze dochter geboren.
maandag 10.00 uur ballon erin, s'avonds wat lichte weeën volgende ochtend 1cm. nieuwe ballon erin en de volgende ochtend 2cm. de vk heeft er toen wat lopen wroeten vliezen zijn gebroken en weeën opwekkers aan... s'avonds om 23.27 ben ik bevallen van mijn dochter. al met al dus bijna drie dagen. succes ik hoop voor je dat het bij jou sneller gaat. ik was die maandag precies 37 week, volgens mn vk duurde het daarom zo lang.. mijn lijf was er nog (lang) niet klaar voor.
zondag rond 16.00 na veel gekloot de 1e ballon geplaatst. Volgende dag eruit gehaald, maar ondanks van het begin weeën had hij niks gedaan. Nieuwe ballon gekregen. Deze is maandagnacht kapot gegaan. Dinsdagochtend weer een nieuwe. Deze viel er s' middags uit. 3cm ontsluiting maar nog steeds baarmoedermond niet helemaal verweekt. Dinsdagavond weer een nieuwe ballon (iets meer gevuld) lag woensdagochtend ook los maar nog steeds geen verweekte baarmoedermond. Overgegaan op inleiding met gel en omdat ze een mooi blaasje voelde met toucheren heeft ze de vliezen doorgeprikt. Hierdoor kreeg ik een weeënstorm die ik tot 23.00 's avonds heb volgehouden. Toen een ruggenprik en weeënopwekkers want mijn weeën waren niet sterk genoeg (nog steeds 3cm). Uiteindelijk is op donderdagochtend om 8.42 mijn zoontje geboren met een spoedkeizersnede.
Ik had ook gelijk weeen na plaatsing maar bij mn kamergenoot duurde t n aantal uur voor t opgang kwam en er werd me zelfs verteld dat t wel 24 uur kon duren voor en wat ging gebeuren, al met al ging het snel tot t laatste monent. 24 uur bezig en geeidigt met keizersnede... Net als mn kamergenoot. Heel veel succes!!
Dinsdagochtend om 7 uur ballonkatheter gekregen en de hele dag en nacht wat harde buiken gehad. Volgende ochtend 1 cm en een wat grotere ballon gekregen. Om 12 uur viel deze er uit en had ik 3 cm ontsluiting. Om 13.30 (na lunch ) vliezen gebroken. Bij had de kleine in het vruchtwater gepoept en omdat ik te langzaam ontsluiting kreeg en de kleine niet meer in mijn bekken lag uiteindelijk om 19.30 geboren dmv een keizersnee.
Na 2 dagen krijg je trouwens een verplichte rustdag....dan kan je lichaam even bijkomen. Als het nog potdicht zit en het is de eerste, zou ik er de eerste dag niet heel veel van verwachten.
Dat ligt er wel aan hoe ver je zwanger bent. Mijn rustdag zou zijn met 41+5. Dat vonden ze toch te riskant.. uiteindelijk met 41+6 geboren d.m.v. spoedkeizersnede. I.v.m. niet vorderen van ontsluiting, uitgeput zijn en ontlasting in het vruchtwater.
Dames een verschrikkelijke bevalling gehad alles ging eerst goed ik zal vertellen wat ik nog weet ben een heel stuk kwijt ivm medicatie en 2x ruggeprik achter elkaar : Dinsdag avond ballon geplaatst vanaf toen direct krampen Rond 12 werden dat weeen, iets gekregen om te slapen en de vk had gevoeld 1cm, die nacht om 4 uur ong ballon verloren. En om kwart voor 8 vliezen gebroken had 3cm Alleen niet volledig verstreken baarmoedermond bleek achteraf, flinke weeen gehad en in de middag kon ik de weeen niet meer opvangen kreeg een storm en zoveel ere opwekkend middel. had wel 4cm vanaf uur of 11 denk ik ofzo al. Smiddags kreeg ik problemen met de bloeddruk en de kleine kreeg het zwaar maar trok goed bij, rond uur of 6 ? Denk ik kreeg ik persdrang en ik kon het niet tegen gaan had al wel een ruggeprik gehad maar de drang kwam er doorheen dus wachten op de vk, had pas tussen de 4/5 cm en de kleine kon er gewoon niet door heen maar wou er graag uit toen is besloten tegen 8 uur me een keizersnede te geven omdat ik ongewild ging persen Ik heb er weinig van mee gekregen want kreeg op ok nieuwe prik. Heb hem even kunnen vasthouden maar zien vrijwel niet ze hadden te hoog geprikt m'n handen waren verdooft tintelend dus durfde het. Niet Vl had geholpen , daarna zijn hun weg gehaald en ben ik gehecht kleine is om 21.10 geboren om 23.00 kon ik pas terug naar de afdeling en mijn mannetjes omdat ik gewoon kapot was een energie amper aanspreekbaar Voor als Ik het nog niet zij : zijn naam is jace geboren 9-4-2014 om 21.10,, 2770 gram dus minder dan geschat, 49 cm en had een score van een 9 later 10