Ik krijg er meestal ook de kriebels van, maar in dit geval vind ik hem toepasselijk. Ik begrijp niet dat je iets schrijft en dat toch weer bedoelt met een knipoog. Schrijf het dan niet. Sorry moet als de wiedeweerga aan het werk. Ik heb vandaag overigens wel mijn geitewollen sokken aangetrokken het is namelijk erg koud.
Mijn mening: je weet hoe een forum werkt (met meer dan 200 berichten loop je al best even mee) en je weet dat er reacties komen op je vraag. En dat dat dan reacties kunnen zijn die jij niet wil horen...pech! Zo werkt het nou eenmaal op een forum. Mijn mening over inleiden op verzoek zonder medische indicatie: belachelijk. Maar dat is dan weer MIJN mening he, ieder heeft recht op z'n eigen mening.
Zo ik heb mn eigen reactie maar eens even aangehaald... want begin de kritiek hierop nu wel een beetje ververvelend te vinden..... mag ik hierbij de tweede regel even benadrukken...... KRABBBEL, KRABBEL, KRABBEL........
Nee onderhand niet meer.... Probeer ik zo tactisch mn mening te brengen..... geef ik een opmerking die met knipoog (bedoeld is) omdat ik zelf dus ook soms wel eens dingen typ...en daarna denk... dat kan ik zo niet plaatsen... en krijg ik van die reacties over me heen....... terwijl het niet eens is van DIEGENE is op WIE ik gereageerd heb...... aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh Zo en nu gaat t weer....
hahahaha zo heb ik meteen PUF LES... aan deze kant van de pc.... adem - in .... adem uit.... adem in.... en adem uit... pffff pfff pfff pffffff (Al begin ik wel aan mezelf te twijfelen.... ik heb toch niets verkeerds getyped....? nou dan bijdeze aan iedereen die zich door mij gekwets voelt... mn oprechte excuses... want dit is zekers nooit zo bedoeld..... als ik mensen echt had willen kwetsen, dan was het wel duidelijker overgekomen... )
even om op de begin vraag terug tekomen . Om eeen bevalling te laten inleiden zonder dta hier een reden voor is medisch gezien vind ik het absurt en nergens voor nodig . het kindje heeft de 40 weken hard genoeg nodig voor zijn ontwikkeling
De mijne doen het prima op mijn agenda. Anyway, ik heb me wel eens laten vertellen dat er enkele beroemdheden zijn die wel gepland konden bevallen, wegens een sportevenement oid. Afgezien van het feit of ik het nodig vind of niet (ik heb mijn mening nog niet gegeven) vind ik het wel slecht dat 'sommige' mensen wel gepland ingeleid worden....
Ja weet je Ramona, mijn ervaring is dat wat je ook schrijft, je " kwetst" altijd wel iemand. Al vind ik kwetsen eigenlijk een vreemd woord in deze context, het is namelijk maar een forum. Lettertjes. Misschien was je antwoord niet helemaal handig geformuleerd, ik snap wel hoe het overkwam, maar er wordt vaak ook zo overgevoelig gereageerd op dit forum. (in dit geval vond ik niet dat Lola overgevoelig reageerde geloof ik maar in het algemeen) In het dagelijks leven gaan we toch ook niet allemaal zo knuffelig en lief en roze en glittertjes met elkaar om? Zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel karakters. En soms botst dat wat. lijkt mij een heel gezonde afspiegeling van de maatschappij. Maar dit is allemaal heel offtopic, nu weet terug naar het oorspronkelijke onderwerp!
Vlinderbloem... ja heb je gelijk in.... Denk dat ik maar een tekst onder mn banner ga plakken.... zoiets van:' "bovenstaande tekst is in alle gevallen niet kwetsend bedoeld...: nou voor iedereen een dikke knuffel dan maar.... (en roze glittertjes ) en nu idd terug naar het onderwerp!
ZEG JE NOU ZOMAAR DAT IK DIKKE POTEN HEB....! ( je kan alles verkeerd opnemen.... natuurlijk... ) (bovenstaand is een Geintje.... durf geen knipoog meer te gebuiken, vandaar even deze regel als uitleg, hihi) Heb geen geitenwollensokken in huis..... anders zou één paar een hele geit gekost hebben... . met die olifantenpoten van me....
oh hemeltje lief , wat heb ik toch aangbracht door te vragen of inleiden mogelijk is. kom net terug van de verloskundige en begin nu de antwoorden te lezen die gekomen zijn na men vertrek. pffff, hoe is het mogelijk ik snap echt niet dat jullie nederlanders er tegen kunnen dat jullie zo met elkaar omgaan. even over wat ze zei tijdens de controle. ik moet waarschijnlijk een keizersnede ondergaan dus al dit gedoe was voor niks.
VOLGEND STUKJE IS IN HET ALGEMEEN BEDOELD EN NIET KWETSEND: " moet zeggen als ik op het forum zit.... en soms zie hoe vrouwen op elkaar reageren.... dat ik mannen van zwangere vrouwen (ook mijn vriend dus) opeens een stuk beter begrijp...... Moet dan toch inderdaad voor hen ook wel zwaar zijn..... : lol: hahaha nouja voor hem ook de laatste loodjes.... Ben inderdaad wel benieuwd wat de vk gezegd heeft! Guusje?