Thanks! Vind het wel heel spannend hoor... Tuurlijk weet ik dat ik binnenkort moet vallen maar dit is zo definitief
Als zijnde het einde van de zwangerschap of omdat het de laatste keer is dat je gaat bevallen omdat er geen kids meer komen?
Dat dacht ik bij de jongste ook en dat werd toch nog een spontane bevalling. Maar toen was ik wel een week verder dan jij nu bent.
Ik was er ook nog wel bang voor en ik kneep hem gisteren ook ineens toen ik harde buiken kregen... Vanaf nu is alles geregeld voor mijn oudste en anders hadden we vannacht toch nog snel iets anders moeten regelen haha...
Nou hier een kort verslagje van mijn ingeleide bevalling De bevalling is heel snel gegaan. We kwamen om 7 uur in het ziekenhuis. Toen ik op bed ging liggen begon het eigenlijk al wat te rommelen heel toevallig dus ik al hopen dat ik wat ontsluiting had en geen gel hoefde en gelijk aan de weeopwekkers. Helaas toch gel voor mij en dan zouden ze na 4 a 6 uur we terug komen... Ik mocht nog wel een rondje gaan lopen door het ziekenhuis maar toen ze weg was begon het nog meer te rommelen dus zag ik dat niet meer zitten dat was om 8 uur en rond 14.00 uur is mika geboren... De krampen werden steeds heftiger maar waren prima te handelen. Om half 1 ben ik nog getoucheerd en had ik 3a4 cm ontsluiting en na een half uur drie kwartier trok ik het meer, dus zuster geroepen en de vk kwam een kwartiertje later en om kwart over 1 had ik volledige ontstluiting en mocht ik gaan beginnen met persen dus dat ging heel snel ineens...ze moesten mijn vliezen nog breken. En toen was hij er iets voor 2en Eigenlijk alleen dat laatste stukje was heftig... maar ik besefte zelf niet dat het zo snel ging... Uiteindelijk heb ik dus geen weeopwekkers gehad...
Lekker hoor dat de bevalling zo voorspeodig is verlopen. En met behulp van een beetje gel heeft je lichaam het verder zelf gedaan, goed hoor! Hoe vindt Sven zijn broertje?