Wie van jullie is er bevallen van een tweeling en wil je mij je verhaal kwijt hoe het gegaan is? Ben zelf 33,5 week, ééntje ligt in stuit in mn bekken en één dwars erboven, vraag me af of ze nog ruimte hebben om te draaien. Ik had gelezen dat als de eerste in stuit ligt ze meestal kiezen voor een keizersnee, weet iemand hier ook iets meer van? Het wordt trouwens mn 3e bevalling, de eerste werd uiteindlijk een keizersnee omdat ie zo groot was, 4590gram, de tweede werd met 38 weken ingeleid, 3980 en nu hoop ik eigenlijk héél erg op een natuurlijke bevalling, die spontaan op gang komt. Ik hoor graag jullie ervaringen, Maria
Geen persoonlijke ervaring, maar de zus van een vriendin is 2 weken bevallen van een tweeling. Beide kindjes lagen in stuit, maar ze had zelf de keuze voor natuurlijk of keizersnede. Zij heeft gekozen voor natuurlijk, met het idee mocht het niet lukken dan kan het altijd nog. Uiteindelijk is ze gewoon op de natuurlijke weg bevallen, maar het was wel een moeizame bevalling ( heeft ruim 24 uur geduurd ).