Vanmiddag toch maar de stap gezet om naar een voetreflexoloog te gaan. Ik heb nu al dagen voorweeën. Het rommelt echt heel erg maar het zet niet door. Aangezien ik liever niet ingeleid wil worden hoop ik echt dat die massage het op gang helpt. Iemand ervaring?
Ik was bijna 42 weken zwanger en toen ook voet reflex gedaan heeft bij mij niks geholpen maar bij mij was alles nog rustig ook baarmoeder was niet verweekt niks... kan me voorstellen dat als je lijf toch al aan het rommelen is dat het wel kan helpen...
Ja mijn baarmoederhals was al verweekt en een gedeelte verstreken. Net op de wc had ik ook veel slijm dus denk dat ik mijn slijmprop aan het verliezen ben hoop zo dat het helpt. Wel jammer dat het voor jou niks gedaan heeft
S'ochtends voetzool reflex massage gehad, snachts spontaan vliezen gebroken en bevalling die langzaam op gang kwam. 12.45 geboren Dag voor de massage bij controle geen ontsluiting maar wel iets verweekt volgens mij. Had al tijden veel harde buiken en voorweeeen Succes!