Inleiden d.m.v een ballon

Discussie in 'De bevalling' gestart door cares86, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik zou eerst proberen te strippen op deze termijn, heeft bij mij niks geholpen helaas.

Op 39 weken ballon er 's ochtends in, 's avonds viel hij eruit, de volgende dag zijn de vliezen gebroken en ben ik aan het infuus gehangen. Het is niet iets heel prettigs maar ik vind het minder erg dan al dat toucheren iedere keer.

2. kokjes

kokjes Bekend lid

14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Vier maanden geleden ingeleid door middel van de ballon. Placenta werkte niet goed meer, weinig vruchtwater en daarom voelde ik hem niet meer bewegen. Dus ingeleid met 36.6. 50uur later, zonder te slapen verder had ik een gezonde zoon in mijn armen. En dat is het allerbelangrijkste!!!

3. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    38 weken precies ingeleid met een ballon.
    19:30 uur ziekenhuis, controle en ctg scan.
    Rond 21:00 uur ballon geplaatst en weer ctg.
    Slaappil gekregen en daarmee z'n 5 uurtjes geslapen.
    07:00 uur de volgende ochtend 3cm ontsluiting en ballon was los gekomen en hing los in m'n vagina.
    Vliezen zijn gebroken en moest weeën afwachten, ctg op m'n buik en inwendig bij de kleine.
    Rond 12:00 uur nog niets dus weeopwekkers gekregen. Daarna ging alles heel snel en pijnlijk..
    19:03 uur is onze kleine meid geboren!

4. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    Strippen doet bij de gyn niet. Ik liep eerst bij de vk en daar had ik mee afgesproken dat ze vanaf 37 weken zouden proberen te strippen maar ben met 36 weken helaas overgedragen aan de gynaecoloog

Deel Deze Pagina