37 weken zwanger en menstruatiepijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mris, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels 37+2 weken zwanger. Ik heb de laatste paar dagen last van menstruatie-achtige krampen. In het begin begon het erg licht, een beetje een zeurderig gevoel. Vandaag begint het toch wat pijnlijker te worden, alsof ik echt kramp heb..kan met moeite nog rechtop staan.
    De pijn houdt een paar minuten aan en verdwijnt ook weer, er zit geen regelmaat in.
    De kleine is al sinds week 30 ingedaald. Hij ligt al een paar weken erg diep, dus het is niet zo dat de pijn van het indalen komt. Iemand enig idee wat dit is? Voorweeen?
    Ik heb morgenochtend een afspraak bij de gynaecoloog, dus daar zal ik het zowieso melden, maar ben benieuwd of iemand dit herkent:)

2. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik herken het helemaal! Ook sinds een paar dagen last van, al is het bij bij vaag op de achtergrond en niet echt pijnlijk...mijn mannetje is ook vanaf 30 weken al ingedaald, bij mij zei de vk dat het toch door het indalen komt...maar ik vond dit een vreemde uitleg aangezien hij al een aantal weken vast ligt..ik wacht gewoon af.. Laat morgen maar even weten wat de gyn zei, ben heel benieuwd...

3. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik zal je zeker laten weten wat de gyn morgen zegt:)

Iemand anders nog die dit mee heeft gemaakt en weet wat dit is?

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Klinkt als voorweeen!!! En misschien doen ze ook al wat! Succes

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    pas toevallig gelezen dat voorweeen zo aanvoelen. :) als ze onregelmatig zijn is het oke

6. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb ze ook al....... Gynaecoloog gaat volgende controle voelen of het al voor iets gezorgd heeft...

7. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het nagevraagd bij de gyn. Het zijn inderdaad voorweeën, helaas hebben deze nog niets gedaan.
    Inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik a.s. dinsdag word ingeleid..hoop dat die voorweeën dan al wel wat hebben gedaan:D

8. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow spannend, mag ik vragen wat de reden is voor het inleiden?

Ik snap dan niets van mijn vk die zegt dat het indalen is. Terwijl ze zelf bij 30 weken zei dat hij al ingedaald is...Heb je gevraagd of ze kijken of het al wat gedaan heeft, ik heb namelijk niet de indruk dat ze dat bij mij gaan doen. Misschien moet ik het gewoon vragen, maar is dat geen rare vraag?

9. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Mijn kindje heeft een groei achterstand. Het vruchtwater wordt ook wat minder, waardoor ze liever hebben dat mijn kindje buiten mijn buik verder kan groeien.

Ik heb gewoon aangegeven dat ik last had van krampen. De gyn gaf gelijk aan dat dat voorweeën waren. Hij kwam uit zichzelf met dat hij wilde kijken. Ik weet niet of dat kwam omdat ik aangaf dat ik daar last van had, of omdat hij wilde kijken of ik al ontsluiting had omdat ik word ingeleid.

Ik zou gewoon tegen je vk zeggen dat je denkt dat je voorweeën hebt en of ze misschien zou willen kijken. Je kan het altijd vragen toch:)

10. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Oké, dank je voor het antwoorden! Spannend hoor dinsdag heb je je kleintje in je armen!! Leuk!! Geniet van de laatste dagen zwanger zijn!!

11. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel:) vind het erg spannend. Ga het zwanger zijn ook wel missen hoor, maar wat kan ik me erop verheugen om mijn kindje vast te kunnen houden!:D
    Jij ook nog sterkte met de laatste loodjes!

12. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Heel veel succes!!!!

Deel Deze Pagina