Inleiden dmv ballonkatheter

Discussie in 'De bevalling' gestart door 1982Justme, 28 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Dankjewel Mandy, de ballon zit.. deed me best zeer eerlijk gezegd. Ze moest ook lang 'wroeten'. Ik lig nu op zaal en het rommelt al lekker. Hopenlijk valt hij er snel uit.

2. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik hoop ook dat de ballon snel eruit valt voor je! Ik heb er geen pijn bij gehad toen het geplaatst werd (maar ze vonden mij ook een puf kampioen (heb tijdens het plaatsen op de ademhaling gelet en voor ik het door haten zat die er al in)).. vond het wel raar toen er koud water in werd gedaan ;)
    Veel succes en ik hoop dat je de kleine snel op je borst hebt liggen!

3. 1982Justme

Dankjewel mimimama88. Ik heb dat water dan weer niet gevoeld. Blijkbaar ligt bij mij het zooitje wat gekanteld. Daar hadden ze bij de eicelpunctie ook 'last' van. Nouja.. hij zit gelukkig en heb behoorlijk activiteit. Soms valt het een tijdje stil maar heb al paar keer weeen van 50 seconden om de 5 minuten gehad en ook paar keer van 30 seconden om de 3 minuten.. We wachten af 😆

4. 1982Justme

Om 1930 de ballon eruit, 3-4 cm ontsluiting. Helaas is de baarmoedermond nog niet volledig verstreken en hopelijk gebeurt datvdan vannacht. Als dat zo is is het morgenvroeg vliezen breken en gaan met de banaan.. Zo niet is het nig een dagje afwachten..

5. mamalove4

mamalove4 Lid

13 okt 2013
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat spannend zeg! Ik mag me vandaag om 15.00 uur melden voor ballon plaatsen en dan een nachtje blijven. Ik ben wel super nerveus....

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Hier bij zoontje duurde het 20 uur voordat die eruit viel...had toen 3 of 4 cm dacht ik.

Lig nu weer in zh met pre eclamsie en ze gaan straks inwendig onderzoek doen en ook eventueel een ballon plaatsen...en morgen inleiden.

Zijn er ook vrouwen die 2 x door wen ballon zijn ingeleid en viel die er de 2e x sneller uit?

7. 1982Justme

Succes mamalove en bodien!
    Bij mij was er helaas niets gebeurt en ze durven nog niet zo goed door te leiden ivm eerdere keizersnede.. Ik zit nu weer thuis.. met 4 cm ontsluiting en zonder weeen. Morgenvroeg weer melden om te kijken of de baarmoedermond dan wel verstreken is.
    Ik baal zo vreselijk. Had echt gehoopt vandaag mijn kindje in m'n armen te kunnen sluiten!

8. franzie78

franzie78 Actief lid

15 mei 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen justme! Las je verhaal net even terug!
    Ik moet me morgenavond melden voor een ballon. Op dit moment heb ik geen flauw idee of ik al wat ontsluiting oid heb. Hoor ik morgen. Als alles goed gaat verwachten ze dat ik donderdag wordt ingeleid.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waarom breken ze je vliezen niet?

10. 1982Justme

Dankjewel Franzie en veel succes donderdag!@ Nuage omdat de baarmoedermond nog niet is verstreken. Dat schijnt dan weer een groter risico te zijn dat het uitloopt op een keizersnede.. Echt zo balen!! (Zacht uitgedrukt, ben er ziek van..)

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh dat wist ik niet. Omdat mijn vk juist adviseerde daarmee te beginnen en dan af te wachten... En waar wacht je nu op dan?

12. 1982Justme

Tot de baarmoedermond is verstreken. Morgrnochtend gaan ze het opnieuw bekijken. Als het weer niet zo is moet ik denk ik weer een dag wachten. Nou volgens mij kunnen we wachten tot ik een ons weeg.. Heb er weinig vertrouwen in. Er gebeurt ook niks qua weeen op dit moment.. en die baby groeit maar verder.. Zal nu tegen de 9 pond aan zitten vrees ik..

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Waarom moet je ingeleid worden? Heb je ook diabetes? Wat apart zeg dat ze zo afwachtend zijn. Hier ook eerdere keizersnede maar voor mijn gevoel zijn ze dit niet zo van plan. Ben heel benieuwd! Want dat verstrijken kan inderdaad nog wel dagen duren, dat heet geen inleiding meer eigenlijk.

14. 1982Justme

Ja ik heb ook zwangerschapsdiabetes en mijn dochter was bij de geboorte 10 pond. Nee ik vind dit eigenlijk ook geen inleiding meer.
    Hoe verder de dag hoe meer ik er klaar mee ben en ik heb zomaar het idee dat als ze morgen niks willen doen dat ik dan om een keizersnede ga vragen.

15. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Balen zeg justme....ik duim voor je :(

Hier net ballon erin gekregen uurtje trg..heb 1 cm en bm is al wat verstreken. Morgen om 7uur gaan ze kijjen of hij los zit en eruit valt...zoniet is het wachten...

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dan laten ze je sowieso lang lopen zeg, of heb je geen insuline? Ik zou het seker bespreken dat dit natuurlijk niks is zo. Als je toch keizersnede wilt dan kunnen ze net zo goed eerst nog je vliezen breken toch?

17. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Justme: wat balen dat je nog niet verstreken bent :( ik hoop dat het morgen al veranderd is zodat ze verder met je kunnen!

18. 1982Justme

Dank jullie wel meiden! Ik heb geen insuline, ze zijn er te laat achter gekomen.. Ik weet niet hoe dat zit met vliezen breken verder..
    Nou morgen weet ik meer. Jij ook succes Bodien!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoelang weten ze het dan al? Wat slordig zeg, alsof het niks is! Klinkt als een beetje laks zkh..

20. 1982Justme

Ze weten het sinds 36 weken want toen ben ik over gegaan naar gyn. Ik had bij 30 weken de ogtt gehad en die was wel op het randje maar daar heeft VK toen verder niks mee gedaan. Ziekenhuis dus wel meteen actie ondernomen.
    Nou ik ga proberen te slapen en duimen dat m'n meisje morgen komt :)

Deel Deze Pagina