Maar het zkh heeft ook niks meer gedaan dus? Wat wonderlijk. Ken genoeg verhalen waarbij ze nog in de laatste week insuline moesten starten. Ach, het maakt nu niet meer uit! Ik ga voor je duimen dat het snel gaat gebeuren! En laat je zkh niet laks doen, als jouw suiker nu niet onder controle is dan moeten ze dit heel goed in de gaten houden.
Helaas heeft mijn lichaam niks gedaan uit zichzelf en kunnen ze dus niet verder.. Ik krijg maandag een keizersnede. Aan de ene kant baal ik maar aan de andere kant... Ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben.. Even laten bezinken allemaal nog.. Ondertussen hopen we natuurlijk dat mijn lichaam nog uit zichzelf begint.. We zien het wel!! Hoe is het met de andere dames die een ballon zouden krijgen?
Justme: jammer dat je lichaam geen verandering heeft laten zien. Wel fijn dat je weet dat je maandag je meisje in je armen kunt sluiten! Maar heel stiekem hoop ik dat het toch uit zichzelf gaat beginnen voor je! Kom even tot rust en probeer nog even van je buik te genieten
Nouja.. ik heb dan ook wel alle ongunstige factoren.. De baby is ook groter dan 8 pond, ik ben zelf zwaar, vorige bevalling is ook uitgelopen op keizersnede etc. Maar ze hopen echt dat het nog uit zichzelf begint (en ik ook!) maar zolang ze niet is ingedaald en de baarmoedermond niet is verstreken is de kans op een spoedkeizersnede veel te groot.. En te lang wachten kan weer niet ivm de groei..
Ja maar dat heb ik ook diabetes, groot kind, eerdere keizersnede, zelf zwaar. Nou, eerlijk is eerlijk mijn vorige bevalling is nooit begonnen. Dat is wel een verschil, was stuit dus direct keizersnede. Gelukkig zijn de risico's voor je kindje nu wel lager bij keizersnede dus er is wel wat voor te zeggen natuurlijk. Maar wel jammer dat ze niet echt iets hebben gedaan.
Een paar berichten terug vroeg je naar de ballon en ik zei van niet.. Maar die heb ik wel gehad hoor. Maar dacht even dat je het over een 2e ballon had want dat is wel even ter sprake gekomen namelijk. Dus ze hebben wel 1x een ballon geplaatst! Nou we gaan het meemaken! Lief dat je zo meeleeft! @ mandy, dankjewel voor het meeleven
Ik dacht al dat ik dement was of weer mensen door elkaar haalde hihi nog even en je hebt je baby in ieder geval in je armen!
Ik hoop het wel ja, maar of dat ook gaat lukken... Hij mag niet in stuit liggen en niet heel veel te groot zijn. Maar ik mag wel een versie proberen van de arts, weet niet of ik dat durf. Mijn arts zegt dat hij laagdrempelig toch voor een keizersnede kiest. Maar ja dat duurt allemaal nog een week of 7/8. Bij jou al bijna zo ver!! Geniet ervan
Versie lijkt mij ook vreselijk eng!! En toch hoor je er wel goede verhalen over. Ik ga ervan genieten hoor! Net nog even met mn man over gesproken.. je kunt wel lekker alles goed plannen als je zelfs een tijd weet enzo. Ik hou van plannen We hebben het overigens niet aan onze omgeving verteld. Ze denken dat ik maandag een 2e ballon krijg.. Is het toch nog beetje verrassing..
Ja m'n placenta ligt ook nog voor... Hopelijk draait ie gewoon nog! Dat is wel een voordeel ja haha dat plannen, dat zou ik ook fijn vinden! En leuk nu is het toch nog iets van jullie
Oehh dat maakt het er niet gunstiger op inderdaad.. Nou duimen maar dat ze nog draait. Mijn kleintje lag ook 'pas' met 32 weken goed hoor dus het kan nog!
Hey dames ik ben 6 januari bevallen van mijn tweede zoontje. Deze inleiding ging sneller als de eerste. Ik had dus bij mijn eerste zoontje geen verweekte bm en ook geen ontsluiting en toen duurde het uitvallen van de ballon 20 uur. Bij mijn 2e zoontje had ik 1cm en een al wat verweekte bm. Nu duurde het 9 uur voordat die eruit viel. Het was midden in de nacht dus heb nog ff geslapen. En ben in de ochtend ingeleid. Een hele andere bevalling....maar niet zonder complicaties. Mijn eerste was een sterrenkijker dus dat vlotte niet en werd vacuum gehaald. Dit kindje heeft schouderdystocie gehad...en kwam er net op tijd uit. Wel sleutelbeentje gebroken daardoor. Maar maakt het nu goed.