beetje genant, maar hoe voelt het bij jullie van binnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door lauraatje, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi meiden
    ik vroeg me iets af en hoop dat iemand net zo nieuwsgierig is ingesteld als ik. Ik heb al 2 weken voorweeen maar sinds twee dagen is het echt pijnlijke weeen dat ik even stil moet staan en heb ook veel harde buiken, wel 8 keer per dag zo. er zit alleen nog geen enkele regelmaar in en die aanvallen zijn een keer per uur ongeveer. Nu lag ik net maar weer eens in bad en heb even bij mezelf van binnen gevoeld of ik iets anders merkte. Ik kan nu ineens me baarmoedermond niet duidelijk voelen zoals voorheen toen ik niet zwanger was. ook kan ik volgnes mij het hoofdje heel goed voelen. het is namelijk heel hard van binnen en een redelijk groot oppervlak wat ik dan voel. ik hoef niet eens diep te gaan. hebben meer dames weleens gevoeld, en zo ja, ook net voordat de bevalling begon? hoe voelt je baarmoeder als ie week is geworden?
    sorry maar ben zo verward de laatset dagen omdat je van alles voelt maar niet echt iets komt.
    groetjes laura

2. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kan je helaas geen antwoord geven, heb nooit mij mezelf van binnen gevoeld. Maar het lijkt me sterk dat je nu al het hoofdje kan voelen. Mijn man en ik heb nog seks met elkaar, maar hij heeft geen opmerking gemaakt over dat hij iets zou voelen.

We zijn ongeveer even ver, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat bij jou de baarmoederhals al verstreken is?

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haha ik dacht gister precies hetzelfde! Laat ik eens voelen... En tot mijn verbazing voelde ik eigenlijk niks meer. Moest juist heel diep (sorry! :)) Maar inderdaad een heel hard bolletje (hoofdje denk ik). Ik zelf had bedacht dat mijn baarmoedermond waarschijnlijk verstreken is, het tuutje wat je normaal voelt is dus weg denk ik en ergens achterin voelde ik iets van ruimte: ontsluiting?! Maar ja, ik weet het eigenlijk ook niet en ben natuurlijk ook al wat verder dan jij. Ben benieuwd of anderen er nog iets zinnigs over te zeggen hebben....

4. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    ja ik voelde dus ook geen tuutje meer en het voelde heel zacht aan, de mond dan he. ook omdat ik al zoveel voorwerk meemaak was ik toch benieuwd of de baarmoedermond dus al week is geworden.

5. Shyen

Shyen Actief lid

7 sep 2009
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, vooral bij ontsluiting zou ik, ivm infectiegevaar, niet zomaar gaan wroeten daar beneden.

Blijmeisje: bij je volgende afspraak met de VK/gyn even laten voelen of je gelijk hebt.

Lauraatje: ik denk niet dat je nu al een hoofdje kunt voelen, sowieso denk ik niet dat je wilt dat je beebje met 35 weken geboren wordt. Nog eventjes geduld meis!

6. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    nee klopt, daarom maakte ik me er ook druk om. het is nog veel te vroeg. en je opmerking van wroeten is wel grappig, ik zit echt niet elke dag bij mezelf te voelen hor en ik heb zeker nog geen ontsluiting.
    groetjes

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ik had al weken 2 cm ontsluiting en de vk zei tijdens een onderzoek 'ik kan het hoofdje voelen' . Toen heb ik zelf ook gevoeld en voelde hetzelfde als wat jij beschrjft

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Door al die voorweeen kun je best al wat ontsluiting hebben hoor, kun je weken mee lopen. Scheelt tijdens de bevalling weer ;)

9. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    ok misschien dan toch een beetje. ik voel namelijk echt een groot hard oppervlak en zo'n lange vinger heb ik niet dat ik er echt diep in ga hor hahaha. zal het van de week toch eens vragen aan de vk.
    thanx

Deel Deze Pagina