kaartjes online of bij drukker bestellen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Danoek, Dec 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    De vorige zwangerschap hebben we de kaartjes bij een drukker besteld, maar die bestaat niet meer. Ook ga ik nu in een andere stad bevallen, dus leek het me wel handig daar een drukker te zoeken.
    Maar je hebt ook veel online. Wat is handiger? Mijn vriend moet na de bevalling de gegevens doorgeven, maar hij is niet zo handig met computers, dus weet niet of online wel makkelijk is voor hem?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb het via de drukker gedaan,koste even veel.
    En nu kan ik er wel van op aan dat het op tijd geleverd wordt.

3. pcomiep

pcomiep Actief lid

Mar 22, 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben het de vorige keer online gedaan. Alles is dan al geregeld, het enige wat je nog moet doorgeven is geboortedatum eventueel naam en gewicht etc. dat kan gewoon per email. Dus dan zou jij alles kunnen regelen en bv al een mailtje klaarzetten in de concepten en dan hoeft hij alleen maar de ontbrekende gegevens in te vullen. Misschien kan het zelfs wel telefonisch, maar dat zou ik even navragen. Uiteindelijk zijn die online drukkers ook gewoon normale drukkers, alleen met een uitgebreide website.

4. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Wij hebbben een zelf ontworpen kaartje en gaan deze bij druwerkdeal.nl laten drukken

Je kan daar ook een monsterbox aanvragen zodat je precies weet wat de papier kwaliteit is e.d. De kosten vond ik persoonlijk daar heel erg meevallen maar wij hebben dan de opmaak al natuurlijk.

5. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

Oct 23, 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    Ook wij hebben hier een drukker in de buurt.
    Als je voor 12 uur de gegevens door geeft kun je het dezelfde dag om 4 uur de kaartjes ophalen. Heerlijk.
    Geen gedoe met pakket service enz.

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    wij konden zelfs telefonisch doorgeven wanneer ze geboren was, wat haar gewicht was en de geboortetijd.. daglater proefdruk ia de mail en hop de kaarten konden besteld. (geboortedorp,com) Online dus, en we zijn erg tevreden.

7. Amytje

Amytje Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    1,044
    25
    48
    Female
    Midden Nederland
    Wij hadden ze online bij Kaartje2go.nl besteld.
    Heb zelf de gegevens ingevoerd en de mail verstuurd. Dag later de kaartje in huis.
    Hier hadden wij ook een proefkaartje laten drukken (gratis) zodat je kon zien hoe het zou worden..
    Goede service!

8. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ga voor de drukker. Net wat meer service en garantie, voor mijn gevoel.

9. zwendel

zwendel Niet meer actief

Ik ga ook voor de drukker. vrienden van ons hadden het online gedaan en via de email de gegevens doorgegeven. Dag later de kaartjes in de bus en ja hoor een drukfout. Heel gedoe om dat opgelost te krijgen omdat het volgens hun niet kon (in de mail stond wel alles goed) bij de drukker kun je het kaartje ter plekke nog nalezen en als er dan een drukfout op zit gaat de drukker gelijk voor je aan de slag en kun je vaak een dag later gewoon de kaartjes weer ophalen...

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook de drukker, zeker nadat vrienden het online hebben gedaan, en bijna zwarte kaartjes kregen. De hadden ze rechtstreeks laten versturen naar de mensen, dus iedereen heeft ze ook gezien. Was erg sneu. Wel daarna goede afdruk rondgestuurd, maar de romantiek was eraf..

11. Laust

Laust Niet meer actief

Wij hebben ze online besteld en doen dat nu weer. Vooraf mijn wensen doorgegeven en een proefje ontvangen. Na de geboorte heeft vl de gegevens doorgemaild en hij kreeg snel een proefje over de mail. De volgende dag hadden we ze in huis.
    Super handig, net zo snel en een stuk goedkoper.

12. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ik heb meer vertrouwen in een drukker waar je binnen kunt lopen, persoonlijk zaken doorspreken etc.
    We zijn dan een paar tientjes meer kwijt, maar die heb ik voor de zekerheid die het mij geeft graag over.

Ongetwijfeld dat een internetdrukker het net zo goed doet, ligt meer aan mezelf;)

13. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Nou dat lijkt me wel duidelijk, dat wordt gewoon weer de drukker. Moet alleen nog even een andere drukker zoeken aangezien we nu in een andere stad gaan bevallen. Anders wordt het zo'n gereis.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Share This Page