Beetje gekke vraag maar ben toch heel benieuwd wat jullie ervan denken. Ik scheer al jaren mijn vagina helemaal kaal. ik vind dit zelf gewoon lekker fris. Over 6 weken zou ik moeten bevallen en door de dikke buik kan ik mezelf niet meer scheren want ik zie het niet Manlief heeft het al een keer gedaan. Nu wil ik het graag een week of 2 voor de datum nog een keer doen. Maar is dat niet een beetje gek? Heb zo'n idee dat als ik daar lig ze me raar aankijken.... maar schaam me ook een beetje als ik zo'n onwijze bos heb Wat doen jullie en wat vinden jullie ervan?
Ik heb me gewoon helemaal geschoren hoor! Benen/vagina/oksels en lak op mijn teennagels Ik voelde me al een walrus, mezelf fris voelen vond ik dus wel een pre..
Ik scheer me daar waar het lukt, man helpt af en toe mee. Voel me gewoon lekkerder en meer mezelf als alles netjes is. Gisteren ook nog even naar de.pedicure geweest, lukte echt niet meer om zelf de boel netjes te maken en voorzien van een lakje.
Ik zou doen waar jij je fijn bij voelt. De vk heeft echt alles wel voorbij zien komen en kijkt niet op van een grote bos of juist niets. Dus lekker je eigen ding doen en niet aan de bevalling denken!
Ik heb me gewoon tot het eind geschoren. Maar voor de verloskundige hoef je het niet te doen inderdaad. Gewoon doen waar je je zelf prettig bij voelt.
Gewoon blijven doen zolang het kan Ikdoe het ook nog steeds en zoals je zelf al zegt je voelt je dr een stuk frisser bij En hygienisch gezien ook beter Dus doe lekker je ding meid
Ik scheer mij ook helemaal.. en doe het nu blind en op gevoel.. is ff vreemd, maar lukt prima.. Gewoon lekker blijven doen wat je altijd deed..
Manlief doet het hier. Ik kan er echt niet meer bij zonder in mijn vingers te scheren. Op gevoel is ook niet echt een optie. Ziet er niet uit..
Idd op gevoel, oefening baart kunst! Wil je wel de tip geven om het echt bij te houden. Doordat wij 1 week voor de bevalling gingen verhuizen heb ik het bijna 2 weken laten versloffen. Maar ik had nog 3 wkn tot de uitgerekende datum, dus tijd zat om het nog te doen. Niet dus, want opeens braken mn vliezen met 37wkn en stond mn hoofd er echt niet naar om het nog even snel bij te werken. Schaamde me er wel voor, hoewel het best mee viel eigenlijk, maar vk keek nergens van op. Na de bevalling durfde ik er ook even niet aan te komen daar en toen vond ik het wel erg "vies" worden. Dus hou t elke 3 dagen ofzo even bij!
Ik heb het continue bijgehouden. Ik zag het ook niet meer, maar deed het op gevoel. Heb ook nog ff mijn teennagels gelakt Wilde tijdens de weeën mezelf eigenlijk nog helemaal optutten maar dat is toch echt niet meer gelukt haha.
Wauw dat is lief van hem! Die van mij begint al te mopperen als ik vraag of hij mn teennagels wil bijknippen (want daar kan ik echt niet meer goed bij).
Ik scheer ook op gevoel, hoewel manlief het van de week ook wel aanbood om te doen Teennagels lakken gaat nog net, zolang ik het 's morgens doe als m'n buik nog niet op zijn aller dikst is voor m'n gevoel
Ik heb me mijn hele zwangerschap door geschoren, op het eind gewoon op gevoel. Ging prima en ik was blij dat ik niet met een behaarde doos hoefde te bevallen.
Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. De verlos zal niet opkijken van kaal, jungle of hartje... die heeft ws meer onderkantjes gezien dan Don Juan