Ik word a.s. maandag ingeleid. Nu is mijn vraag is er op de verloskamers in het Orbis een DVD-speler en computer/laptop (met internet) die je kan gebruiken. Ik ben naar de rondleiding geweest maar weet het echt niet meer!! Wie kan mij hier antwoord op geven
dvd speler weet ik niet.. maar je hebt wel zo'n computer naast je bed met internet !! (weet ik van een vriendin die daar heeft gelegen") tv hebben ze daar niet..
Op de verloskamers zijn geen DVD spelers of computers wel een tv. die computer naast je bed is alleen op de kamers niet op de verloskamers.
ohjah.. natuurlijk.. ik was in de war met de gewone kamers hihi.. sorry voor mijn verkeerde antwoord !
Is niet erg, heb wel al gewoon op gynaecologie gelegen, dus dat wist ik al. Het ging mij puur om de tijd door te komen tijdens het inleiden.
Ben er tijdens mijn 1e zwangerschap ook ingeleid en had me ook voorgesteld dat ik vanalles zou moeten doen om mijn tijd te doden... nou... ik heb mijn boekje, sudoku etc fijn in mijn tas kunnen laten liggen want vanaf een kwartier na het infuus was aangebracht ben ik 5 uur bezig geweest met bevallen en heb geen tijd gehad voor wat anders, nu zal dat uiteraard bij iedereen verschillend zijn. Succes!