Haai haai ik ben met Sam ingeleid met 41.5 week. mijn vliezen werden gebroken en ik had de laagste stand hormoon toediening, en het ging meteen in snelvaart bij mij.... binnen 4,5 uur is Sam geboren.. ik vraag me alleen af of iemand ervaring heeft met 1e ingeleid en 2e natuurlijke manier.... gaat die dan ook snel? omdat je altijd hoort dat 2e bevalling makkelijker en sneller gaat... of kan het nu wel 12 uur duren? ben heel benieuwd naar de ervaringen!! liefs Muis
Dit vraag ik me inderdaad ook af. Ik ben na langdurige gebroken vliezen en geen weeën ingeleid bij 3 cm ontsluiting en binnen 5 uur en 15 minuten is zoonlief geboren. Maar ja, wel met kunstverlossing en met opgewekte weeën.
nou daar teken ik voor 4.5 uur voor een ingeleide bevalling wordt namelijk over anderhalve week ingeleid wegens ernstige bekkenklachten
Hoi hoi, Dat zeggen ze jah. Mijn eerste was er binnen 9 uur. Iedereen zei toen, dat is echt heel snel voor een eerste. Ik was dus ook in de veronderstelling dat het bij mijn tweede sneller zou gaan. Maar om 3 uur 's nachts braken mijn vliezen en was onze kleine meid er pas om 5 uur 's middags.. Ik heb tussen door ook nog een middel gehad om de weeen te versterken. Mijn nicht daar en tegen voelde tijdens de lunch wat krampjes. Toen ging ze even op de bank liggen en toen kwam er een weeenstorm over haar heen. Ze konden de verloskundige bellen, die aan kwam scheuren en was er nog net op tijd om haar dochter op te vangen. Vanaf het moment dat ze op de bank ging liggen totdat ze haar kindje op haar buik had heeft niet meer dan een uur geduurd. Er is dus nog hoop dames! hahaha
Ik heb het omgekeerd gehad.. Ik ben bij de de eerste 2 spontaan bevallen na dat de vliezen gebroken waren en bij mijn dochter ben ik ingeleid (wel zonder weenopwekkers) Bij mij was onze middelste de snelste 3 uurtjes ongeveer. Dus zegt niets over of je nu sneller gaat bevallen of niet